Yahoo ma zgodę na zakup BlueLithium

Yahoo otrzymało od Federalnej Komisji Handlu (Federal TradeCommission - FTC) zielone światło w sprawie zakupu firmyBlueLithium.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje agencja Reuters, amerykańskie władzeantymonopolowe uznały, że transakcja nie stwarza żadnych zagrożeńdla uczciwej konkurencji i nie ma przeszkód, aby doszło do jejsfinalizowania.

Yahoo poinformowało o planie przejęcia za 300 milionów dolarówBlueLithium przed miesiącem. BlueLithium powstała przed trzemalaty. Obecnie jest piątą największą siecią reklamy online w USA.Firma specjalizuje się w dostarczaniu reklam do użytkowników napodstawie stron jakie odwiedzili (tzw. behavioral targeting).

Zakup Yahoo to kolejny krok firmy mający na celu wzmocnienie jejpozycji na rozwijającym się w szybkim tempie rynku internetowejreklamy behawioralnej. Wcześniej kupiła ona za 680 milionów dolarówfirmę Right Media. Według firmy badawczej eMarketer, rynek ten wbieżącym roku będzie stanowił tylko 2,6 procenta całego rynkureklamy online w USA, ale do 2011 roku wskaźnik ten ma wzrosnąć do8,4 procenta.

źródło: Reuters

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały