Yahoo nie śpieszno do umowy z Microsoftem

Dyrektor wykonawczy Yahoo Carol Bartz twierdzi, że jej firma niepotrzebuje współpracy na rynku internetowych wyszukiwarek zMicrosoftem.

km
km
Udostępnij artykuł:

"Yahoo nie musi robić niczego razem zMicrosoftem w żadnej sprawie" - powiedziała Bartz na konferencji zanalitykami w Nowym Jorku.

"Tak naprawdę Yahoo ma przed sobą jasną, jasną przyszłość,prawdopodobnie czystszą i prostszą bez zastanawiania się nad tym,że istnieje jakiś związek z Microsoftem. Bylibyśmy w lepszejsytuacji gdybyśmy nigdy nie usłyszeli słowa Microsoft. Zapomnijcieo tych rzeczach związanych z Microsoftem. To naprawdę nie jesttakie istotne" - dodała CEO Yahoo.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku Microsoftpodjął nieudaną próbę przejęcia Yahoo za 47,5 miliarda dolarów,chcąc lepiej konkurować na rynku internetowych wyszukiwarek zGoogle, mającym na nim ponad 60 procent udziału. Yahoo jest drugiez około 20 procentami, a Microsoft trzeci z nieco ponad 8procentami rynkowego udziału.

W ostatnich dniach koncern z Redmond zaprezentował nową wersjęswojej wyszukiwarki o nazwie Bing, która zastępuje dotychczasowąusługę firmy znaną pod nazwą Windows Live Search.

źródło: Yahoo

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami