SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Yet To Come” zespołu BTS w reklamie Hyundaia na Mundial

Przebojowy utwór „Yet To Come” zespołu BTS odradza się jako część kampanii Hyundaia “Goal of the Century”, związanej z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W oficjalnym teledysku została przedstawiona wizja Hyundaia, jako dostawcy rozwiązań inteligentnej mobilności.

Article

Hyundai Motor Company ogłosił, że firma wraz z zespołem BTS stworzyła utwór „Yet To Come (Hyundai Ver.)” jako element kampanii „Goal of the Century (GOTC)”, związanej z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej w Katarze.

Piosenka została udostępniona za pośrednictwem platform streamingowych, takich jak Spotify i Apple Music, wraz z teledyskiem na oficjalnym kanale Hyundaia w portalu YouTube.

„Yet To Come (Hyundai Ver.)” to utwór utrzymany w klimacie British Rock, będący remake’iem przeboju zespołu BTS. Utwór w kampanii „Goal of the Century” ma nieść radosne przesłanie w trakcie oczekiwania na start piłkarskich Mistrzostw Świata.

 - Jako jeden z najbardziej wpływowych globalnych artystów na świecie, zespół BTS i ich muzyka mają ogromny wpływ na rozwój naszego społeczeństwa w pozytywnym kierunku. Mamy nadzieję, że poprzez kampanię w trakcie Mistrzostw Świata, wraz z BTS stworzymy szansę dla ludzi na całym świecie, aby dopingować się nawzajem i zjednoczyć w jednym celu, jakim jest zrównoważony rozwój -  poinformował Jaehoon Chang, prezes i dyrektor generalny Hyundai Motor Company.

W utworze wykorzystano oryginalne teksty, ale też dodano nowe wersety, takie jak „Teraz wizja jest jasna, oto cel stulecia”. Dodatkowo piosenka jest również wypełniona tekstami, takimi jak „Razem zrobimy to lepiej” i „Będziemy biec aż do nowego jutra” w nadziei, że wspólnie stworzymy lepszą przyszłość.

Przesłanie kampanii jest również zawarte w jednominutowym skrócie teledysku, który został przedpremierowo wydany, pokazując piosenkę kampanii GOTC śpiewaną na całym świecie przez ludzi na stadionach. Film przedstawia świat, który Hyundai chce stworzyć podczas Mistrzostw Świata FIFA 2022, wzmacniając solidarność tych, którzy zjednoczyli się w piłce nożnej, aby osiągnąć cel stulecia, czyli właśnie „Goal of the Century”.

 

 

Dołącz do dyskusji: „Yet To Come” zespołu BTS w reklamie Hyundaia na Mundial

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl