YOC wzmacnia dział sprzedaży w Polsce

Zmiany w dziale sprzedaży YOC Poland: dołącza Angelika Leśniewska, Sylwia Kaska obejmuje rolę Head of Sales; Nikodem Sarna zajmie się rozwojem produktu VIS.X.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
YOC wzmacnia dział sprzedaży w Polsce
Sylwia Kaska, Nikodem Sarna i Angelika Leśniewska

YOC Poland - firma specjalizująca się w rozwiązaniach marketingu mobilnego (AdTech) powołała Sylwię Kaska na stanowisko regionalnej szefowej sprzedaży. Sylwia związana jest z YOC od ponad 3 lat, dotychczas uczestniczyła w rozwoju firmy jako Senior Sales Manager. Z początkiem kwietnia zespół sprzedaży w roli Senior Sales Manager wzmocni równiez Angelika Leśniewska, która wcześniej współpracowała m.in. z Adrino oraz Selectivv.

W ramach rozwoju kluczowego produktu - platformy SSP VIS.X - YOC powołał na stanowisko Senior Programmatic Manager’a Nikodema Sarnę, który do tej pory odpowiadał sprzedaż kampanii realizowanych w modelu programmatic. Od kwietnia Nikodem będzie odpowiedzialny za rozwój produktu VIS.X na wszystkich rynkach.

Zmiany personalne, które zdecydowaliśmy się wprowadzić na początku drugiego kwartału pozwolą spółce nie tylko wzmocnić pozycję na rynku i przyspieszyć adopcję platformy VIS.X, ale przede wszystkim dostarczyć zdecydowanie większą wartość współpracującym z YOC reklamodawcami, agencjami  i wydawcami - komentuje Wojciech Nowański, prezes zarządu YOC Poland.

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu