SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Your Life. Your Jeans” w wiosenno-letniej kampanii Big Star (wideo)

W prasie, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży Big Star. Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Marcin Tyszka, a produkcją sesji zajęła się agencja Warsaw Creatives.

Nowa kampania Big Star jest utrzymana w stylistyce znanej z poprzednich reklam marki: grupa przyjaciół, różniących się wiekiem i osobowością, pozuje w ubraniach Big Star na jednolitym tle, w którym wyróżnia się charakterystyczna czerwona szarfa z nazwą brandu. Bohaterowie mają podkreślać takie wartości związane z marką jak swoboda, indywidualizm, naturalność i energia.

Główne hasło akcji - „Your Life. Your Jeans” - jako claim towarzyszy marce Big Star od wielu lat. Ma podkreślać, że jeans jest wygodny, uniwersalny i aktualny niezależnie od obowiązujących trendów, sprawdza się niemal w dowolnej konfiguracji i pozwala czuć się swobodnie w każdej sytuacji.

Kampania - zaplanowana na marzec i kwiecień - obejmuje prasę („Joy”, „Glamour”, „Hot”, „Avanti”, „CKM”, „Logo”, „Men’s Health”), internet (avanti24.pl, szafa.pl, groszki.pl, polki.pl, lula.pl, lamode.info, styl.fm, cogdziezaile.pl, wizaz.pl, milionkobiet.pl, zeberka.pl, reklamy AdWords w Google, spot na YouTubie, działania na Facebooku) oraz witryny sklepów.

Zdjęcia wykorzystywane w akcji wykonał Marcin Tyszka (który już trzeci raz współpracuje z Big Star), realizacją sesji zajęła się agencja Warsaw Creatives, a materiał wideo przygotował Kuba Kossak. Planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajął się dział marketingu Big Star.

Dołącz do dyskusji: „Your Life. Your Jeans” w wiosenno-letniej kampanii Big Star (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ann
Zdjęcia super, video nie dla osób z epilepsją - głowa pęka.
odpowiedź
User
bajman
Big Star nie ma pomysłu na markę. Wciąż to samo - byle sesja, z użyciem nowego bajeru do montażu i piiiiiiiiiii. Co tu gadać, marketing słabuje.
odpowiedź
User
zalamany
zdjecia OK, czy filmy musza juz teraz przygotowywac amatorzy ???????????????????????
odpowiedź