YouTube Music i Premium ma ponad 50 mln użytkowników

YouTube Premium oraz będąca jego częścią usługa strumieniowego przesyłania muzyki YouTube Music mają już ponad 50 mln subskrybentów na całym świecie.  To wzrost o 15 milionów w porównaniu z październikiem roku ubiegłego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
YouTube Music i Premium ma ponad 50 mln użytkowników

Jak podano na blogu YouTube'a, 50 mln subskrybentów to łączna liczba użytkowników YouTube Premium i YouTube Music obejmuje zarówno płacących użytkowników, jak i tych korzystających z usług w ramach bezpłatnego okresu próbnego. Platforma nie podaje, ile z tej liczby to klienci opłacający comiesięczny abonament.

Poinformowano za to, że YouTube Music odnosi sukcesy zwłaszcza w kilku krajach - Korei Południowej, Indiach, Japonii, Rosji i Brazylii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-tanszy-abonament-premium-bez-reklam ##

YouTube Music Premium od dwóch lat w Polsce

Abonament YouTube Premium kosztuje 23,99 zł miesięcznie, gwarantuje wszystko to, co YouTube Music, a także pobieranie filmów dostęp do sekcji YouTube Originals. YouTube z kolei za 19,99 zł miesięcznie oferuje brak reklam podczas słuchania oraz możliwość odtwarzania w tle i pobierania muzyki.

Z YouTube Premium można korzystać za darmo miesiąc w ramach okresu próbnego. Taki sam okres próbny obowiązuje nowych użytkowników YouTube Music.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"