YouTube Music i Premium ma ponad 50 mln użytkowników

YouTube Premium oraz będąca jego częścią usługa strumieniowego przesyłania muzyki YouTube Music mają już ponad 50 mln subskrybentów na całym świecie.  To wzrost o 15 milionów w porównaniu z październikiem roku ubiegłego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
YouTube Music i Premium ma ponad 50 mln użytkowników

Jak podano na blogu YouTube'a, 50 mln subskrybentów to łączna liczba użytkowników YouTube Premium i YouTube Music obejmuje zarówno płacących użytkowników, jak i tych korzystających z usług w ramach bezpłatnego okresu próbnego. Platforma nie podaje, ile z tej liczby to klienci opłacający comiesięczny abonament.

Poinformowano za to, że YouTube Music odnosi sukcesy zwłaszcza w kilku krajach - Korei Południowej, Indiach, Japonii, Rosji i Brazylii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-tanszy-abonament-premium-bez-reklam ##

YouTube Music Premium od dwóch lat w Polsce

Abonament YouTube Premium kosztuje 23,99 zł miesięcznie, gwarantuje wszystko to, co YouTube Music, a także pobieranie filmów dostęp do sekcji YouTube Originals. YouTube z kolei za 19,99 zł miesięcznie oferuje brak reklam podczas słuchania oraz możliwość odtwarzania w tle i pobierania muzyki.

Z YouTube Premium można korzystać za darmo miesiąc w ramach okresu próbnego. Taki sam okres próbny obowiązuje nowych użytkowników YouTube Music.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]