YouTube Premium zdrożeje w ośmiu krajach. W USA cena 28 proc. w górę

Google zapowiedziało użytkownikom, że za miesiąc podwyższy ceny pakiety rodzinnego YouTube Premium w ośmiu państwach, a w Turcji i Argentynie podrożeją też inne pakiety YouTube Premium i YouTube Music.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
YouTube Premium zdrożeje w ośmiu krajach. W USA cena 28 proc. w górę

Plan rodzinny usługi subskrypcyjnej YouTube Premium od 21 listopada będzie droższy niż obecnie w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Japonii, Indonezji, Brazylii Turcji i Argentynie.

W USA miesięczna cena wzrośnie z 17,99 do 22,99 dolarów. W innych krajach podwyżki będą jeszcze wyższe z uwagi na osłabienie większości lokalnych walut wobec dolara. Przykładowo w Argentynie opłata pójdzie w górę ze 179 do 699 peso (licząc w dolarach to wzrost o 3,99).

Biuro prasowe YouTube’a przekazało serwisowi Gizmodo, że podwyżka jest skutkiem „obecnej inflacji”. - Nie podejmujemy takich decyzji lekko, zdajemy sobie sprawę, jak trudne może to być dla naszych klientów. Nowa cena odzwierciedla całkowitą wartość YouTube Premium i pozwoli nam rozwijać jeszcze więcej funkcjonalności i dalej wspierać twórców i artystów, których oglądacie i słuchacie na YouTubie - wyliczono.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/youtube-wideo-4k-youtube-premium,7169760215197313a ##

W Polsce YouTube Premium i YouTube Music zostały uruchomione w 2019 roku. Abonament YouTube Premium (obejmujący też YouTube Music) kosztuje 23,99 zł miesięcznie, a za 19,99 zł miesięcznie można korzystać tylko z YouTube Music.

W drugim kwartale br. przychody koncernu Alphabet z pozostałych usług Google’a (m.in. subskrypcji do YouTube Premium i YouTube Music) zmalały rok do roku z 6,62 do 6,55 mld dolarów, a wpływy reklamowe YouTube’a zwiększyły się z 7 do 7,34 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami