YouTube szykuje oryginalne produkcje filmowe dla użytkowników w Europie, Japonii i Meksyku

YouTube zamierza tworzyć więcej własnych oryginalnych treści które mają przyciągnąć do serwisu subskrybentów na lokalnych rynkach. Firma chce emitować na platformie YouTube Premium filmy, programy i seriale mogące zainteresować odbiorców we Francji, Niemczech, Japonii i Meksyku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
YouTube szykuje oryginalne produkcje filmowe dla użytkowników w Europie, Japonii i Meksyku

Informacje na temat planów YouTube’a podał Reuters opierając się na rozmowach z szefostwem serwisu. Zgodnie z nimi firma zamierza zwiększyć budżet na produkcję własnych oryginalnych produkcji przeznaczonych na ściśle zdefiniowane rynki.

YouTube już teraz produkuje oryginalne treści, z których część jest dostępna za darmo, zaś część stanowi ofertę płatnej platformy YouTube Premium, której zasięg w czerwcu br. rozszerzono na 17 krajów na świecie.

Zgodnie z zapowiedzią YouTube zacznie tworzyć filmy dokumentalne o tematyce muzycznej, programy typu reality show i talk show oraz seriale skierowane do odbiorców we Francji, Niemczech, Japonii oraz Meksyku.

Jak zapowiada w rozmowie z Reutersem Susanne Daniels, szefowa YouTube’a ds. produkcji oryginalnych nowe treści będą nie tylko dostępne w lokalnych językach, ale  zostaną dobrane tematycznie do specyfiki każdego kraju. - Celujemy w te rynki, które naszym zdaniem dają największe szanse na wzrost płatnych subskrybentów – przyznaje Daniels.

YouTube nie ukrywa, że obecne plany są konsekwencją sukcesu jaki oryginalne produkcje serwisu odniosły do tej pory w Indiach oraz Korei Południowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3