Z BR TVP do Mediaedge:cia

Beata Leszko, specjalista ds. obsługi klienta w dziale trafficu Biura Reklamy TVP, rozstanie się z firmą i przejdzie do domu mediowego Mediaedge:cia.

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Z BR TVP jest związana od 2 lat, a w Telewizji Polskiej pracuje od 1990 r. Mediaedge:cia prowadzi obecnie intensywną rekrutację pracowników, 1 sierpnia dołączyło sześć nowych osób, które przechodzą serię szkoleń. Rekrutacja wiąże się z pozyskaniem ostatnio znaczącego nowego biznesu, m.in. Nestle i Ikei.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana