Z "Faktu" do "Echo Miasta"

Od dnia początku lutego pracę w firmie Media4mat wydawcy "Echa Miasta" na stanowisku Dyrektora Biura Reklamy rozpocznie Joanna Włodarczyk.

em
em
Udostępnij artykuł:

Dotąd była jednym z Dyrektorów Sprzedaży w "Fakcie".

Jest to nowo utworzone stanowisko, któremu podlegać będą wszyscy Kierownicy Biur Reklamy w Oddziałach "Echa Miasta". Głównym zadaniem Dyrektora Biura Reklamy będzie wsparcie Członka Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu w operacyjnym zarządzaniu lokalnymi strukturami sprzedaży.

Utworzenie stanowiska Dyrektora Biura Reklamy jest efektem dynamicznego rozwoju firmy i wzrastającego zainteresowania reklamodawców - podano w komunikacie.

em
Autor artykułu:
em
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej