„Z kamerą wśród mężczyzn” - Lekko Stronniczy i Hołdys w kampanii Bacardi Oakheart

W sklepach i internecie ruszyła kampania reklamująca rum Bacardi Oakheart. W internetowej odsłonie akcji - realizowanej przez firmy Pride & Glory, XRS Public Relations i Espresso Brand Support - występują autorzy wideobloga Lekko Stronniczy i Tytus Hołdys.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania rum Bacardi Oakheart - dostępnego w Polsce od jesieni ub.r. - podkreśla, że jest on skierowany do młodych mężczyzn, którzy lubią pełne wyzwań i przygód wieczory w towarzystwie kumpli. Oprócz działań w punktach sprzedaży (materiały POS w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego, aktywności promocyjne w kanale HoReCa) akcja obejmie serię internetowych filmików pod hasłem „Z kamerą wśród mężczyzn”. Ich bohaterami będą Tytus Hołdys oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz, autorzy znanego wideobloga Lekko Stronniczy. Filmiki z ich udziałem będą zamieszczane na Facebooku i YouTubie.

Przygotowaniem i realizacją działań promocyjnych w miejscach sprzedaży zajęła się agencja Espresso Brand Support, za działania interaktywne odpowiada agencja Pride & Glory, a komunikację PR prowadzi agencja XRS Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię