SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z klientem przez telefon, ze sobą twarzą w twarz

Business Connections Seminar&Call Center Managers Get-Together. Wrocław 27-28 marca 2006 r. - artykuł reklamowy.

W imieniu Stowarzyszenia Managerów Call Center, jedynej w Polsce organizacji zrzeszającej osoby zajmujące się telefonicznymi relacjami z klientami, zapraszamy do udziału w dwudniowym spotkaniu środowiska osób, zajmujących się zarządzaniem call centers i contact centers, działaniami telefonicznej sprzedaży, obsługi klienta i windykacji, komórkami obsługującymi telefoniczne linie informacyjne oraz przyjmującymi zgłoszenia alarmowe i reklamacje.

Szczegółowe informacje, pełny program seminarium oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.ccma.pl

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Przy rezerwacji dokonanej do 10 marca i opłaconej do 15 marca cena wynosi tylko 850 PLN netto. Udział kolejnej osoby z tej samej firmy wynosi wyłącznie 50% ceny podstawowej. 
Udział dodatkowych osób z firm będących członkami wspierającymi Stowarzyszenie wynosi jedynie 250 PLN od osoby. 

Wszystkie osoby, które dokonają rejestracji do 15 marca, będą miały możliwość wizyty w call center Telefonii Dialog S.A.

Patronem medialnym jest wortal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Z klientem przez telefon, ze sobą twarzą w twarz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl