„Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł. Akcję pod hasłem „Z miłości do świeżości” przygotowała agencja Fresh Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł jest oparta na przekazach pod hasłem „Z miłości do świeżości”, które przedstawiają marchewkę, truskawkę i jabłko. W ten sposób akcja ma podkreślać, że w sklepach Piotr i Paweł zawsze dostępne są świeże owoce i warzywa. W kolejnej odsłonie pojawią się layouty z szynką, łososiem i serem.

grafika

Działania – zaplanowane do końca br. – będą obejmować prasę (tytuły ogólnopolskie), outdoor oraz materiały BTL.

grafika

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Fresh Studio, która wygrała konkurs dotyczące tego zlecenia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały