SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z Pulsu Biznesu do Dziennika

Marcin Ośmiałowski ma objąć stanowisko szefa reklamy Dziennika (Axel Springer Polska).

Obecnie Dziennik nie ma kierownika biura reklamy, a za całość odpowiada dyrektor reklam pionu prasy codziennej Axel Springer Polska Karol Skorupski.

Marcin Ośmiałowski pracuje obecnie jako dyrektor biura reklamy gazety Puls Biznesu.

Dziennika, który na rynku pojawił 18 kwietnia 2006 roku, cieszy się bardzo małym zainteresowaniem reklamodawców – wynika z danych firmy Expert Monitor.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc X.2006
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 227 290 779 zł
GAZETA WYBORCZA 88 667 944 zł
RZECZPOSPOLITA 15 617 674 zł
FAKT 14 672 270 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 7 742 456 zł
DZIENNIK 6 854 320 zł

bez autopromocji
Rok / Miesiąc IX.2006
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 239 788 894 zł
GAZETA WYBORCZA 89 352 281 zł
FAKT 16 723 771 zł
RZECZPOSPOLITA 15 209 259 zł
DZIENNIK 8 167 516 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 7 684 526 zł
SUPER EXPRESS 6 909 655 zł

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Z Pulsu Biznesu do Dziennika

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl