SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z Pulsu Biznesu do Dziennika

Marcin Ośmiałowski ma objąć stanowisko szefa reklamy Dziennika (Axel Springer Polska).

Obecnie Dziennik nie ma kierownika biura reklamy, a za całość odpowiada dyrektor reklam pionu prasy codziennej Axel Springer Polska Karol Skorupski.

Marcin Ośmiałowski pracuje obecnie jako dyrektor biura reklamy gazety Puls Biznesu.

Dziennika, który na rynku pojawił 18 kwietnia 2006 roku, cieszy się bardzo małym zainteresowaniem reklamodawców – wynika z danych firmy Expert Monitor.

bez autopromocji
Rok / MiesiącX.2006
Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety227 290 779 zł
GAZETA WYBORCZA88 667 944 zł
RZECZPOSPOLITA15 617 674 zł
FAKT14 672 270 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI7 742 456 zł
DZIENNIK6 854 320 zł

bez autopromocji
Rok / MiesiącIX.2006
Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety239 788 894 zł
GAZETA WYBORCZA89 352 281 zł
FAKT16 723 771 zł
RZECZPOSPOLITA15 209 259 zł
DZIENNIK8 167 516 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI7 684 526 zł
SUPER EXPRESS6 909 655 zł

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Z Pulsu Biznesu do Dziennika

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl