PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Przyjemność z Poznania” w reklamach nowych czekolad Terravita
Polska reklama wróciła do stanu sprzed epidemii. W całym roku ma zyskać 13 proc., internet przed telewizją
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
Zmalały wpływy Ringier Axel Springer Polska
Zmalały wpływy Ringier Axel Springer Polska
Kto jest grupą trzymającą władzę w Agorze i dlaczego nie „Gazeta Wyborcza” (felieton)
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko „Vogue” i „Forbes” ze wzrostami (Top10)
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko „Vogue” i „Forbes” ze wzrostami (Top10)
"Słowacki był Polakiem" w reklamie piwa Tyskie przed meczem Polska - Słowacja
Tyskie namawia Irlandczyków do kibicowania Polakom na Euro 2020
Tyskie namawia Irlandczyków do kibicowania Polakom na Euro 2020
Wydawnictwo Polityka z 680 tys. zł straty, 3,5 mln zł odpisu dot. Ruchu
Wydawca „Gazety Polskiej” ze spadkiem wpływów o 8 proc. i 373 tys. zł straty
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
Fratria podwoiła zysk. Już 84 proc. wpływów z reklam, mniej z prasy drukowanej
Fratria podwoiła zysk. Już 84 proc. wpływów z reklam, mniej z prasy drukowanej
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
Tyskie przekonuje czytelników "Newsweeka" i "Sieci", że coś ich łączy
Wydawca „Wróżki”, „Werandy” i „Gwiazdy mówią”: wpływy 9 proc. w dół, 515 tys. zł zysku
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
„Gazeta Wyborcza” ma już prawie 260 tys. subskrybentów cyfrowych
„Gazeta Wyborcza” ma już prawie 260 tys. subskrybentów cyfrowych
32 proc. mniej na reklamy w magazynach. „Urodę życia” i „Życie na gorąco” najbardziej w dół, w górę tylko „Forbes” (Top 10)
32 proc. mniej na reklamy w magazynach. „Urodę życia” i „Życie na gorąco” najbardziej w dół, w górę tylko „Forbes” (Top 10)
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
Prywatne media przeciw podatkowi od reklam. „To haracz, epidemia pretekstem do wprowadzenia”
Prywatne media przeciw podatkowi od reklam. „To haracz, epidemia pretekstem do wprowadzenia”
Kluby „Gazety Polskiej” pytają premiera, dlaczego GUS nie chce w niej promować spisu powszechnego
W trzecim kwartale polska reklama 2,5 proc. w dół, w całym roku zmaleje o 8,6 proc. Tylko internet ze wzrostem
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Wpływy „Gazety Wyborczej” z  reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Wpływy „Gazety Wyborczej” z reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
Wpływy Marquard Media Polska zmalały w ub.r. o 29 proc., 8,3 mln zł straty
Wpływy Marquard Media Polska zmalały w ub.r. o 29 proc., 8,3 mln zł straty
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
Wpływy Edipresse Polska 28 proc. w dół. Wynik netto wzrósł o 10,4 mln zł, ubyło 55 pracowników
Wpływy Edipresse Polska 28 proc. w dół. Wynik netto wzrósł o 10,4 mln zł, ubyło 55 pracowników
Wpływy Polska Press ze sprzedaży prasy zmalały o 9 proc., a z reklam o 5 proc. Ubyło 107 pracowników
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)
Margaryna Słynne MR Roślinne z pierwszą od dekady kampanią reklamową