PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kluby „Gazety Polskiej” pytają premiera, dlaczego GUS nie chce w niej promować spisu powszechnego
W trzecim kwartale polska reklama 2,5 proc. w dół, w całym roku zmaleje o 8,6 proc. Tylko internet ze wzrostem
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Wpływy „Gazety Wyborczej” z  reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Wpływy „Gazety Wyborczej” z reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
Wpływy Marquard Media Polska zmalały w ub.r. o 29 proc., 8,3 mln zł straty
Wpływy Marquard Media Polska zmalały w ub.r. o 29 proc., 8,3 mln zł straty
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
Wpływy Edipresse Polska 28 proc. w dół. Wynik netto wzrósł o 10,4 mln zł, ubyło 55 pracowników
Wpływy Edipresse Polska 28 proc. w dół. Wynik netto wzrósł o 10,4 mln zł, ubyło 55 pracowników
Wpływy Polska Press ze sprzedaży prasy zmalały o 9 proc., a z reklam o 5 proc. Ubyło 107 pracowników
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)
Margaryna Słynne MR Roślinne z pierwszą od dekady kampanią reklamową
Fratria ze wzrostem wpływów i zysku. W górę przychody z reklam, w dół ze sprzedaży „Sieci”
„#BiznesKochaBiznes” - Ringier Axel Springer Polska daje gratis 25 proc. emisji reklam, a 25 proc. wpływów przekazuje na promocję firm w kryzysie
„#BiznesKochaBiznes” - Ringier Axel Springer Polska daje gratis 25 proc. emisji reklam, a 25 proc. wpływów przekazuje na promocję firm w kryzysie
Sprzedaż prasy drukowanej cierpi wskutek epidemii. „Kryzys czyści rynek, to bilet w jedną stronę”
Agora: branża reklamowa czeka na rozwój sytuacji w związku z koronawirusem
Agora: branża reklamowa czeka na rozwój sytuacji w związku z koronawirusem
Keter Poland wypromuje meble z recyklingu
Keter Poland wypromuje meble z recyklingu
„The Guardian” rezygnuje z zamieszczania reklam firm paliwowych. Chce walczyć ze zmianami klimatu
„The Guardian” rezygnuje z zamieszczania reklam firm paliwowych. Chce walczyć ze zmianami klimatu
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Communication Unlimited przygotowała dwie kampanie Suzuki
Rosną wpływy Agory z Heliosa, AMS, Yieldbirda i sprzedaży "GW". Strata wskutek zmiany rachunkowości
Rosną wpływy Agory z Heliosa, AMS, Yieldbirda i sprzedaży "GW". Strata wskutek zmiany rachunkowości
PBC prezentuje nowe badanie reklam prasowych
Suzuki z promocją na silniki zaburtowe
Suzuki z promocją na silniki zaburtowe
Opoczno w nowej kampanii obiecuje: "Z nami urządzisz cały dom"
Opoczno w nowej kampanii obiecuje: "Z nami urządzisz cały dom"
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)
Wydawca „Dziennika Wschodniego”: 5 proc. mniej ze sprzedaży, 19 proc. więcej z reklam
Wydawca „Dziennika Wschodniego”: 5 proc. mniej ze sprzedaży, 19 proc. więcej z reklam
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł
9 proc. więcej na reklamy w br. Aflofarm obniżył wydatki, mocno w górę Jeronimo Martins i Ferrero (Top 10)
9 proc. więcej na reklamy w br. Aflofarm obniżył wydatki, mocno w górę Jeronimo Martins i Ferrero (Top 10)
Wydawca „Do Rzeczy”: wpływy zmalały o 5,7 proc., 1,77 mln zł odpisu na Ruch
Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” ze wzrostem wpływów o 1,7 proc. Strata wskutek 6,4 mln zł odpisu na Ruch
Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” ze wzrostem wpływów o 1,7 proc. Strata wskutek 6,4 mln zł odpisu na Ruch
Bonda, Przetakiewicz, Gorczyca i Halarewicz w kampanii Land Rover
Bonnier Business Polska: mniej ze sprzedaży „Pulsu Biznesu” i eventów, dużo więcej z e-commerce, 3 mln zł od Prawomaniaków
Bonnier Business Polska: mniej ze sprzedaży „Pulsu Biznesu” i eventów, dużo więcej z e-commerce, 3 mln zł od Prawomaniaków
Wydawca „Vogue Polska” przy 19,6 mln zł wpływów miał 5,6 mln zł straty. 1,9 mln zł na marketing
Wydawca „Vogue Polska” przy 19,6 mln zł wpływów miał 5,6 mln zł straty. 1,9 mln zł na marketing