SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Ż się mnoży, kiedy się je dzieli" w kampanii Żywca

Ruszyła kolejna odsłona kampanii piwa Żywiec w ramach platformy "Chce się Ż". Hasło nowej akcji brzmi „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”.

W nowej odsłonie działań reklamowych marka Żywiec namawia do cieszenia się z Ż oraz relacjami z bliskimi, tak przecież ważnymi w dzisiejszych czasach. „Kuraż bez Ż to tylko kura”, „Nie trzymaj Ż w garażu” oraz „Jest Ż i gitara” - to hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej Żywca.

Nowe spoty można oglądać od 15 marca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych i serwisach VOD.

- Wierzymy, że można cieszyć się każdym dniem, także w towarzyszących nam właśnie momentach niepewności. Jesteśmy przekonani, że teraz tym bardziej warto doceniać Ż i pielęgnować relacje z najbliższymi i do tego właśnie zachęca nasza najnowsza kampania - komentuje Aleksandra Pankowska, brand manager marki Żywiec

Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Bartłomiej Ignaciuk, produkcją zajął się Opus Film.

Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Dołącz do dyskusji: "Ż się mnoży, kiedy się je dzieli" w kampanii Żywca

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oczi
Jak tam browar w Cieszynie już zniszczony
odpowiedź