Jeszce droższa subskrypcja kawy w Żabce

Od 3 stycznia 2024 roku Żabka Polska podnosi ceny za usługę subskrypcji kawy Kawonament. Ceny wszystkich pakietów skoczą o kilkanaście złotych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jeszce droższa subskrypcja kawy w Żabce

Początkowo klienci mogli wybrać tylko jeden pakiet na 30 kaw miesięcznie. W wakacje tego roku wybór rozszerzono o opcje mini (7 kaw) oraz midi (15 kaw). Subskrypcję można opłacić poprzez system Żabka Pay lub podłączając kartę płatniczą w aplikacji Żappka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-abonamenty-na-posilki-cena-oferta-jakosc ##

Podwyżka Kawonamentu

Od nowego roku Żabka podniesie ceny usługi, co portal Wirtualnemedia.pl potwierdził za pośrednictwem swojego biura prasowego.

Od 3 stycznia 2024 r. obowiązywać będą następujące ceny Kawonamentu:  
   1. Max (30 kaw do odebrania ciągu 30 dni) – 74,99 zł zamiast 59,99 zł 
   2. Midi (15 kaw do odebrania w ciągu 30 dni) – 49,99 zł zamiast 39,99 zł 
   3. Mini (7 kaw do odebrania w ciągu 10 dni) – 24,99 zł zamiast 19,99 zł

Abonament na kawę w Żabce promowała w kampanii reklamowej Maryla Rodowicz.  

Jesienią br. Żabka Polska uruchomiła sklep numer 10 000. Ruszył on 27 października br. w poznańskim Starym Browarze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska