SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żabka Polska członkiem Rady Reklamy

Sieć sklepów Żabka Polska dołączyła do grona członków Rady Reklamy.

Article

Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. –Tworzenie przyjaznej relacji z klientami, opartej na empatii i rozumieniu ich prawdziwych potrzeb jest dla nas kluczowe w naszej komunikacji marketingowej. Cieszymy się, że wspierając Radę Reklamy będziemy wspólnie działać na rzecz wiarygodności marek, transparentności wobec klientów i zachowania wysokich standardów w działaniach reklamowych na polskim rynku - mówi Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych w Żabka Polska.

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy to organizacja, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W jej skład wchodzą stowarzyszenia branżowe, jako członkowie zwyczajni, oraz firmy, jako członkowie wspierający.

Rada Reklamy została powołana w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Polski oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą. Standardy te zostały zapisane w Kodeksie Etyki Reklamy, uchwalanym i stale aktualizowanym przez Radę Reklamy.

Kodeks Etyki Reklamy odzwierciedla zbiór powszechnie obowiązujących w Polsce i w Unii Europejskiej zasad etyki i dobrych praktyk rynkowych, a w szczególności standardów etyki biznesu, norm etycznych w komunikacji marketingowej rekomendowanych przez The European Advertising Standards Alliance (EASA) i jest podstawą dla uchwał i innych stanowisk wyrażanych przez Komisję Etyki Reklamy.

Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6400 placówek prowadzonych przez ponad 4900 franczyzobiorców pod marką Żabka.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żabka Polska członkiem Rady Reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl