SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żabka reklamuje się jako „mały wielki sponsor” polskiej reprezentacji olimpijskiej (wideo)

Żabka Polska została oficjalnym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i naszej reprezentacji na igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro. Wspiera to wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „mały wielki sponsor”.

Prezesi Żabka Polska i Polskiego Komitetu Olimpijskiego Article

Porozumienie z Polskim Komitetem Olimpijskim jest pierwszym projektem sponsoringowym na tak dużą skalę w historii Żabka Polska. Umowę podpisano 29 lipca, podczas uroczystości ślubowania polskich sportowców wyjeżdżających do Rio de Janeiro.

- W naszych małych sklepach najważniejsi są ludzie - nasi klienci, franczyzobiorcy, ich pracownicy i relacje, jakie tworzą. Chcemy być jak najbliżej najważniejszych dla nich wydarzeń i dzielić z nimi pozytywne emocje towarzyszące rozgrywkom olimpijskim. Wierzę, że tytuł sponsora polskiej reprezentacji olimpijskiej pozwoli nam być dumnym, że wspólnie tworzymy ekipę Żabki - komentuje Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska.

W ramach współpracy podczas igrzysk olimpijskich Żabka prowadzony będzie oficjalny serwis kibiców. Ponadto w sklepach Żabka przygotowane zostaną specjalne oferty dla kibiców, zachęcające do wspólnego śledzenia zmagań naszych sportowców.

Żabka Polska przygotowała wizerunkową kampanię reklamową informującą o tej współpracy. Akcja jest oparta na spocie pokazującym, jak ludzie w różnych codziennych sytuacjach (w domach, na ulicy, w zakładach pracy, a także na stadionach i w halach sportowych) dopingują polskich zawodników startujących w różnych dyscyplinach, m.in. siatkówce i lekkoatletyce. Kibice najpierw emocjonują się rywalizacją, a potem cieszą z sukcesu i są wzruszeni podczas dekoracji medalowej. Reklama kończy się informacją, że sieć Żabka jest sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa sponsorska ani w jakich kanałach komunikacji będzie realizowana wspierająca ją kampania reklamowa. Za jej kreację i działania w internecie odpowiada agencj Just, za produkcję - dom produkcyjny Opus Film, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Optimum Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żabka reklamuje się jako „mały wielki sponsor” polskiej reprezentacji olimpijskiej (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
myrosław
Ale szit reklamowy, bez pomysłu, bez polotu. Nie ma to nic wspólnego z normalnymi reklamami żabki, które teraz są nawet dość śmieszne.
10 9
odpowiedź
User
Adrian
Świetne były terminarze Żabki na Euro w formacie Z-CARD. Poręczne i trafione.
11 8
odpowiedź
User
Krzysiek
To tłumaczy dlaczego ten sklep jest tak koszmarnie drogi.
9 9
odpowiedź
User
Krisewa
A mnie reklamy Żabki, zwłaszcza ostatnie, bardzo się podobają, choć generalnie reklamy , w przerwach których, ogląda się program, irytują mnie, a w Żabce bardzo rzadko robię zakupu (nie mam w swojej okolicy).
8 8
odpowiedź