SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anielica i diablica reklamują przekąski Foodini w Żabce (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa płynnych przekąsek Foodini dostępnych w sklepach Żabka.

Bohaterką spotu reklamującego Foodini jest dziewczyna, która po skończonym treningu przegląda opis tego produktu w aplikacji mobilnej Żabki. Pojawiają się jej dwie alter ego: anielica podkreśla naturalny skład promowanych przekąsek, a diablica - ich pyszny smak.

Reklama informuje, że przy zakupie dwóch sztuk Foodini kosztuje 3,99 zł.

 

Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiada dom mediowy Spark Foundry.

Pod koniec lutego br. Żabka Polska uruchomiła swój sklep numer 7 tys., zdecydowana większość działa w modelu franczyzowym.

Dołącz do dyskusji: Anielica i diablica reklamują przekąski Foodini w Żabce (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
no fchvj oryginalne :|
odpowiedź
User
kyrgis
cała
odpowiedź