„Weź to na gorąco!” w reklamach Żabki

Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Weź to na gorąco!” w reklamach Żabki

W ramach oferty gastronomicznej gorących przekąsek w Żabce klienci znajdą nuggetsy. stripsy z kurczaka, trzy rodzaje zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami),  chrupiące frytki, burgery, churrosy czy zestawy np. nuggetsy z frytkami oraz stripsy z frytkami.

– Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Żabka promuje ofertę przekąsek na gorąco

Kampania „Weź to na gorąco!” to opowieść o rewolucji, którą na rynku gastronomicznym rozpoczyna Żabka. Spoty emitowane są w telewizji (TVP, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych), radiu, digital (display&video), kino ( Helios, Multikino, Cinema City, Kinads). Dodatkowym wsparciem będzie kampania sponsorska w wybranych kanałach telewizyjnych z wykorzystaniem spotu 8-sekundowego.

Zostanie przeprowadzona też ogólnopolska kampania z wykorzystaniem nośników OOH oraz DOOH, oparta o formaty citylight oraz tablice 6x3. Dodatkowo ekspozycja na siatkach wielkoformatowych w Poznaniu i w Warszawie. W stolicy także na nośnikach w metrze.  W kampanii zostaną wykorzystane efekty elektroluminescencyjne, dynamic backlighty, a także spoty 3D.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cukier, z kolei za materiały graficzne i komunikaty OOH odpowiada agencja H2O. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a materiały BTL przygotowała agencja H2O. Spoty wyprodukował F25 Production House. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?