SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka jak bank? Sieć szykuje nowe usługi

Sieć sklepów Żabka rozważa wprowadzenie usług finansowych do swoich placówek. Adam Manikowski, wiceprezes i dyrektor generalny Żabka Polska, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wymienia możliwość skorzystania z usług ubezpieczeniowych czy transferu pieniędzy.

Nadrzędną filozofią Żabki, która bardzo dobrze rezonuje, jest możliwość załatwienia w jednym miejscu wielu różnych spraw, nie tylko zakupów, w bardzo szybkim czasie - mówi Adam Manikowski.

Stąd pomysł na dodanie do oferty transferów pieniężnych czy usług ubezpieczeniowych. Na razie nie wiadomo, kiedy te usługi mogłyby pojawić się w sklepach sieci.

Żabka naprawi i wyczyści buty

Klienci sklepów Żabki mogą w jej sklepach obecnie odebrać i nadać przesyłki, zagrać w Lotto, opłacić rachunki czy wypłacić gotówkę. Od 5 czerwca klienci można też skorzystać z usług naprawy i czyszczenia obuwia. Są one realizowane wspólnie z woshwosh, firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia, która współpracuje z lokalnymi szewcami. Buty należy przynieść do sklepu Żabka wybranego podczas zamawiania usługi i w tym samym miejscu je odebrać.

To właśnie bliskość jak i dodatkowe usługi pozwalają sieci skutecznie rywalizować np. z dyskontami, gdzie ceny produktów są niższe. - Usługi są sercem modelu convenience, które sprawia, że Żabka jest czymś więcej niż sklep. Nie będziemy konkurować na cenę oleju czy mąki - podkreśla Manikowski.

Sieć Żabka posiada obecnie ponad 9,5 tys. placówek, wśród których jest ponad 60 sklepów autonomicznych Żabka Nano. Sklep numer 10 tys. ma zostać otwarty w październiku br. Na dalszy rozwój sieci pozwoli otwarte właśnie nowoczesne centrum logistyczne w Radzyminie pod Warszawą.

Dołącz do dyskusji: Żabka jak bank? Sieć szykuje nowe usługi

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Jeszcze domu publicznego brakuje
odpowiedź
User
Ashwin Bean
mają łeb na karku w tej żabce. teleporady, prepaidy, jedzenie, usługi. zazdroszczę dynamiki rozwoju.
odpowiedź
User
Mgr z MBA
Idźmy dalej - punkt ksero , naprawa rowerów, wypożyczlnia przyczep oraz prostych narzędzi budowlanych, usługi ostrzenia noży, punkt teleporad medycznych na kaca
odpowiedź