SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Zacisze” z Piotrem Cyrwusem i Iwoną Wszołkówną nową etiudą filmową Showmaxu, reżyserem Bartosz Kowalski

Rusza nowa kampania platformy Showmax, promowana etiudą filmową „Zacisze” w reżyserii Bartosza Kowalskiego. Za realizację działań odpowiada agencja Bridge2Fun.

Article

„Zacisze” to 13-minutowa produkcja z gatunku kina grindhouse, łącząca horror, komedię i thriller. Na bohaterów zmierzających na beztroskie wakacje, na kemping „Zacisze”, czekają jednak o wiele większe emocje, niż się tego spodziewają.W etiudzie zagrają Piotr Cyrwus i Iwona Wszołkówna, za reżyserię odpowiada Bartosz M. Kowalski, twórca „Placu Zabaw”. Na platformie Showmax można oglądać ją od 1 sierpnia.

Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Ta sama agencja wyprodukowała poprzednie etiudy Showmaxu - „Czerwony punkt” w reżyserii Patryka Vegi oraz „Ksiądz” Wojtka Smarzowskiego.

- Takie produkcje na polskim rynku się nie pojawiają. Dzięki temu, że nasz klient ma odwagę robić rzeczy niecodzienne, a my mamy pomysły, powstają naprawdę wyjątkowe produkcje. Efekty w całości można oglądać na platformie Showmax - komentuje Rafał Baran, prezes Bridge2Fun.

Kampania składa się z dwóch części - zapowiedzi i rozwinięcia fabuły filmu. W pierwszej odsłonie emitowane będą 30-sekundowe spoty emitowane w telewizji i internecie, następnie pojawią minutowe filmy benefitowe. Komunikację uzupełniają plakaty i projekty graficzne. Za produkcję odpowiada FilmIT, za postprodukcję - studio Lunapark. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik, Szymon Demirkol oraz Michał Sosiński.

Showmax to internetowy serwis subskrypcyjny VOD, który wystartował w Polsce na początku bieżącego roku. W swojej ofercie ma m.in. miniserial „Ucho Prezesa", serial "Opowieść podręcznej", a także filmy i seriale polskie i zagraniczne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zacisze” z Piotrem Cyrwusem i Iwoną Wszołkówną nową etiudą filmową Showmaxu, reżyserem Bartosz Kowalski

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zażenowany
"teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią 30-sekundowe teasery emitowane w telewizji i internecie, następnie pojawią minutowe spoty benefitowe. Komunikację uzupełniają plakaty i artworki"

K wasza mać czy nie da się po polsku?
16 2
odpowiedź
User
Do Zażenowany
Kiedy tak piszą o sobie to wydaje im się że są mądrzejsi. To jest nieuleczalne
11 0
odpowiedź
User
Rumi
Fajna realizacja. Żal, że nie ma więcej takich klientów...
3 2
odpowiedź
User
zniesmaczona
Zróbcie wreszcie porządny film albo serial a nie głupią etiudę. Co to za nagabywanie ludzi na abonament przez krótkie etiudy, które nikomu radości nie dają. Jak was nie stać na porządną produkcje to nie bierzcie się zarobienie serwisu VOD z własnymi treściami.
9 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing