'Zainspiruj się smakiem' - zachęca Kamis

W prasie i internecie rozpoczęła się wielkanocna kampania reklamowaprzypraw Kamis. Akcja promuje tę markę, podkreślając jej aspektdekoracyjny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wielkanocna kampania reklamowa Kamis pokazuje jajka ozdobioneprzyprawami tej marki, podkreślając w ten sposób ich wartośćdekoracyjną. Akcja pod hasłem "Zainspiruj się smakiem" nie promujekonkretnych produktów Kamis, tylko wizerunek tej marki jakoinnowacyjnej i inspirującej zarówno w kuchni, jak i poza nią.

Akcja jest prowadzona w prasie kobiecej, wnętrzarskiej ipodróżniczej (Twój Styl, Poradnik Domowy, Wysokie Obcasy, Olivia,Dobre Rady, Kobieta i życie, Pani Domu, Cztery Kąty, Viva, Tina,Przyjaciółka, Pani, Gala, Zwierciadło, Martha Steward Living,Podróże, Dobre Wnętrze, Kuchnia, Voyage, Polityka) oraz internecie(serwisy wielkanoc.onet.pl i kamis.pl). Kreację kampanii -zaplanowanej do końca marca - przygotowała agencja Testardo Gram,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?