Zalando stworzyło billboardy z używanych ubrań
Platforma Zalando prowadzi w Austrii kampanię, w której promuje się na billboardach stworzonych z używanych ubrań.

Według Zalando, Europa produkuje rocznie ponad 2 mln ton odpadów tekstylnych. Platforma chcąc wypromować swoją nową usługę sprzedaży używanej odzieży, zaprosiła do współpracy studentów sztuki, którzy z używanych ubrań stworzyli ogromne billboardy reklamowe.
Wykorzystano tysiące sztuk używanej odzieży. Tworzono z nich kolorowe motywy, które znalazły się na ogromnych tablicach rozlokowanych w całej Austrii. Każdy element garderoby wykorzystano tak, by go nie uszkodzić, żeby móc sprzedać go po zakończeniu eksperymentalnego projektu out-of-home.
Kampania „Pre-owned Fashion Billboards” jest dziełem agencji reklamowej Demner, Merlicek & Bergmann / DMB.
Dołącz do dyskusji: Zalando stworzyło billboardy z używanych ubrań
Czy taka strategia marketingowa rzeczywiście przynosi pozytywne efekty? Jakie są wady i zalety korzystania z influencer marketingu?
Czy jest to opłacalna forma reklamy dla małych i średnich przedsiębiorstw? Czy znane osobistości z branży mają większy wpływ na konsumentów niż tradycyjne kampanie reklamowe? Zapraszam do dyskusji na ten temat.
[url=https://volgogradskayamebel.ru/]https://volgogradskayamebel.ru/[/url]
[url=http://gadgets.gearlive.com/?URL=devkispb.ru]http://archives.midweek.com/?URL=devkispb.ru[/url]