SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando stworzyło billboardy z używanych ubrań

Platforma Zalando prowadzi w Austrii kampanię, w której promuje się na billboardach stworzonych z używanych ubrań.

Według Zalando, Europa produkuje rocznie ponad 2 mln ton odpadów tekstylnych. Platforma chcąc wypromować swoją nową usługę sprzedaży używanej odzieży, zaprosiła do współpracy studentów sztuki, którzy z używanych ubrań stworzyli ogromne billboardy reklamowe.

Wykorzystano tysiące sztuk używanej odzieży. Tworzono z nich kolorowe motywy, które znalazły się na ogromnych tablicach rozlokowanych w całej Austrii. Każdy element garderoby wykorzystano tak, by go nie uszkodzić, żeby móc sprzedać go po zakończeniu eksperymentalnego projektu out-of-home.

Kampania „Pre-owned Fashion Billboards” jest dziełem agencji reklamowej Demner, Merlicek & Bergmann / DMB.

Dołącz do dyskusji: Zalando stworzyło billboardy z używanych ubrań

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
348221
W ostatnich latach coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie influencerów do promocji swoich produktów lub usług w mediach społecznościowych.

Czy taka strategia marketingowa rzeczywiście przynosi pozytywne efekty? Jakie są wady i zalety korzystania z influencer marketingu?

Czy jest to opłacalna forma reklamy dla małych i średnich przedsiębiorstw? Czy znane osobistości z branży mają większy wpływ na konsumentów niż tradycyjne kampanie reklamowe? Zapraszam do dyskusji na ten temat.
odpowiedź
User
693583
W ostatnich latach coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie influencerów do promocji swoich produktów lub usług w mediach społecznościowych.

Czy taka strategia marketingowa rzeczywiście przynosi pozytywne efekty? Jakie są wady i zalety korzystania z influencer marketingu?

Czy jest to opłacalna forma reklamy dla małych i średnich przedsiębiorstw? Czy znane osobistości z branży mają większy wpływ na konsumentów niż tradycyjne kampanie reklamowe? Zapraszam do dyskusji na ten temat.
odpowiedź
User
RonnieMarMC
шкафы купе для гостиной с телевизором набережные челны
[url=https://mebel-naberejnye.ru/]http://mebel-naberejnye.ru/[/url]
odpowiedź