SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando odwiedza co dziesiąty polski internauta (infografika)

Internetowy sklep odzieżowy Zalando.pl odwiedza prawie co dziesiąty polski internauta, a interesują się nim głównie kobiety. Podobnie jest w Danii, gdzie ośmiu na dziesięciu internautów odwiedzających Zalando.dk to przedstawicielki płci pięknej - wynika z danych Gemiusa.

Niemal co dziesiąty (9 proc.) polski internauta powyżej 15. roku życia odwiedza stronę Zalando.pl. Oznacza to, że zajmuje ona pozycję lidera w zestawieniu najpopularniejszych sklepów z odzieżą w polskim internecie.

Kobiety odwiedzają Zalando.pl niemal dwa razy chętniej (64 proc.) niż mężczyźni (36 proc.). Połowa osób przeglądających ofertę tego e-sklepu to internauci między 15. a 34. rokiem życia.

 

W analizie uwzględniono także duńską wersję e-sklepu - Zalando.dk. Odwiedza ją 7 proc. duńskich użytkowników sieci powyżej 15. roku życia. Ośmiu na dziesięciu z nich to kobiety (81 proc.), a tylko co piąty użytkownik Zalando.dk jest mężczyzną (19 proc.).

Dane za lipiec 2014 r. pochodzą z międzynarodowego badania gemiusAudience realizowanego przez firmę Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (w Polsce pod nazwą Megapanel PBI/Gemius). Aby dane o liczbie użytkowników określonej strony WWW były widoczne w badaniu Gemiusa, musi ją odwiedzić miesięcznie odpowiednio wysoka liczba badanych osób. W przypadku Zalando analiza objęła tylko Polskę i Danię, gdyż w pozostałych europejskich krajach, w których prowadzone jest badanie, tj. w Czechach, Rosji, Rumunii, Turcji, na Ukrainie, Węgrzech i Białorusi, analizowany e-sklep odwiedziła za mała grupa osób, żeby dane były widoczne.

Dołącz do dyskusji: Zalando odwiedza co dziesiąty polski internauta (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl