Zalando rozpocznie w Polsce sprzedaż kosmetyków

Zalando zapowiada rozszerzenie sprzedaży kosmetyków online na rynki międzynarodowe, w pierwszej kolejności na Polskę i Austrię. Asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet i mężczyzn pojawi się w tych krajach przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia i będzie dystrybuowany z centrum logistycznego w Erfurcie w Niemczech.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Zalando rozpocznie w Polsce sprzedaż kosmetyków

Oferta „Beauty dla kobiet” została wprowadzona na rynek niemiecki wiosną br. Teraz Zalando zapowiedziało wprowadzenie sprzedaży produktów z tego segmentu także na rynkach zewnętrznych, w pierwszej kolejności w Polsce i w Austrii. Oferta ma się pojawić w polskim Zalando przed tegorocznym okresem bożonarodzeniowych zakupów.

Zalando planuje także poszerzenie sprzedaży kosmetyków o produkty pielęgnacyjne dla mężczyzn. Asortyment „Beauty for Men” obejmie 1,5 tys. produktów 25 marek, do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Będą one dostępne również stacjonarnie, w tzw. „Beauty Station” w Berlinie, gdzie klienci mają możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

Zalando z kosmetykami także dla mężczyzn

Według zapowiedzi w momencie wprowadzenia kosmetyków do polskiego Zalando będzie można w nim kupić zarówno kosmetyki dla kobiet, jak i dla mężczyzn.

Według Zalando powiększony asortyment kosmetyczny pozwoli konsumentom na skomplementowanie pełnej stylizacji, w oparciu o spersonalizowane porady na platformie.

- Bardzo cieszymy się z wprowadzenia oferty Beauty dla kobiet w Niemczech tego lata - zaznacza w komunikacie Claudia Reth, wiceprezes kategorii Specialities w Zalando. - Udostępniając około 7 tys. produktów ponad 150 popularnych marek kosmetycznych stworzyliśmy silną i rozbudowaną ofertę. Nasze pierwsze dane wskazują, że 70 procent naszych klientów podczas zakupów z segmentu Beauty kupuje również odzież, co potwierdza naszą strategię opartą o model cross-selling. Z tego powodu uznaliśmy, że to właściwy moment na poszerzenie kategorii Beauty o produkty dla mężczyzn oraz wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków w Polsce i Austrii.

W I kwartale 2018 roku platforma sprzedażowa Zalando zanotowała wzrost przychodów o 22 procent. Liczba aktywnych klientów sklepu zwiększyła się do prawie 24 milionów, a o ponad 27 procent podskoczyła skala zamówień.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali