Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do swojej oferty

Platforma modowa Zalando poszerza swoją dotychczasową ofertę o kategorię beauty. Będzie można kupić na niej kosmetyki takich marek, jak GLOV czy Estée Lauder. Wspiera to kampanią reklamową pod hasłem „Wyraź swoje piękno".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do swojej oferty

Jak podaje Zalando, wartość polskiego rynku kosmetycznego wynosi obecnie około 16 mld zł, co daje Polsce 6 miejsce pod względem wielkości w Europie. Do 2021 r., według prognoz, ma wzrosnąć aż do 20 mld zł. Szczególnie dynamicznie rozwija się w Polsce w tym segmencie sprzedaż internetowa - 27 proc. Polaków kupuje kosmetyki w sklepach online. To najwyższy wskaźnik w Europie, gdzie średnia wynosi 21 procent. Blisko 40 proc. ankietowanych deklaruje, że w przyszłości będzie kupowało perfumy, kremy i inne artykuły do pielęgnacji wyłącznie w sklepach internetowych.

Zalando postanowiło wykorzystać ten trend i wprowadziła do swojej oferty kategorię kosmetyków. Teraz poszerza ją o produkty topowych marek m. in. grupy Estée Lauder, takich jak M.A.C., Glamglow i Bumble and Bumble a także Oribe, NYX oraz polskiej marki Glov. Polscy klienci będą też mogli zakupić na platformie popularne perfumy DKNY, Tommy Hilfiger czy Aramis. R

 - Wprowadzając kategorię beauty w Zalando robimy naturalny krok w kierunku pozycjonowania się jako miejsce pierwszego wyboru dla produktów modowych i lifestylowych w Europie. Asortyment urodowy pozwoli naszym klientom na dokonywanie zakupów w jeszcze bardziej komfortowy sposób – odzież, akcesoria, obuwie i kosmetyki w ramach jednego zamówienia. Chcemy bezproblemowo zintegrować produkty kosmetyczne z modą i sprawdzić jak zareagują na to nasi klienci w Polsce. Już teraz widzimy, że są na to otwarci. 60 proc. użytkowników Zalando kupujących kosmetyki, podczas tych samych zakupów wybiera także odzież, co dowodzi, że obie oferty idą ze sobą w parze - mówi Pamela Wade-Lehman, head of beauty w Zalando SE.

Po premierze kategorii beauty w Niemczech i Polsce Zalando wprowadza również ofertę kosmetyków na pięć nowych rynków: Szwecję, Danię, Francję, Belgię i Włochy.

Kampania „Wyraź swoje piękno"

Wraz z poszerzeniem asortymentu kosmetycznego w Zalando i wdrożeniem go na platformę w innych krajach, rusza kampania marketingowa pod hasłem „Wyraź swoje piękno", prezentująca niekonwencjonalny punkt widzenia piękna. Zgodnie z dotychczasową strategią komunikacyjną, Zalando koncentruje się na umożliwieniu klientom wyrażenia siebie i swojego indywidualizmu.

Kampania obejmuje telewizję, outdoor, kanały digital oraz reklamy prasowe.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana