Zalando z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem netto. Z platformy korzysta ponad 28 mln użytkowników

W II kwartale 2019 roku platforma sprzedażowa Zalando osiągnęła przychody wyższe rok do roku o 20,1 procent. Jednak kwartalny zysk netto spółki na poziomie 45,5, mln euro okazał się niższy niż przed rokiem. Liczba aktywnych użytkowników Zalando wzrosła o 15,2 procent przekraczając 28 milionów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Zalando z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem netto. Z platformy korzysta ponad 28 mln użytkowników

W II kwartale 2019 r. Zalando wypracowało przychody w kwocie ponad 1,597 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 20,1 proc. Na region DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria) przypadły 732 mln przychodu, zaś wpływy w wysokości 746,1 mln euro pochodzą z pozostałych rynków europejskich.

W raportowanym okresie zysk netto osiągnięty przez Zalando wyniósł 45,5 mln euro. To kwota niższa w skali roku, bowiem w analogicznym okresie 2018 firma wypracowała zysk netto na poziomie 51,8 mln euro.

grafika

W II kwartale br. liczba aktywnych użytkowników korzystających z platformy Zalando wzrosła rok do roku o 15,2 proc. do poziomu 28,3 mln. Z kolei liczba wizyt na stronie zwiększyła się o 34,3 proc. osiągając liczbę 986,4 mln. 83,5 proc. odsłon przypada na urządzenia mobilne.

Zalando podaje, że liczba zamówień wyniosła 36,1 mln, co oznacza wzrost rok do roku o 24,7 proc. Jednak średnia wartość koszyka nieco zmalała, obecnie wynosi 56,4 euro.

grafika
ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii