„Zapewniamy dzieciom w Afryce dostęp do czystej wody” w kampanii Cisowianki i UNICEF-u

Z początkiem marca ruszy kampania outdoorowa wody Cisowianka (Polskie Zdroje) zachęcająca do wsparcia akcji marki z UNICEF-em mającej na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata. Akcję przygotowano wspólnie z domem mediowym Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zapewniamy dzieciom w Afryce dostęp do czystej wody” w kampanii Cisowianki i UNICEF-u

- Liczymy, że dzięki tej kampanii uda nam się w szybkim czasie zebrać zaplanowaną ilość środków potrzebną między innymi na zakup pomp wodnych, które mogą zmienić życie całej społeczności mieszkającej w danym miejscu - opisuje Agata Berndt-Wazelin, PR manager w Polskich Zdrojach.

Akcja reklamowa będzie realizowana przez cały marzec na 1500 tablicach wielkoformatowych w całym kraju. Informacje o zebranej kwocie i liczbie pomp, którą można za to kupić, są dostępne na stronie internetowej Cisowianka.pl/unicef.

grafika

Powierzchnie reklamowe na potrzeby kampanii zostały kupione przez dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7