Nowa prezes Polskiego Radia zapowiada, że nie będzie już zwolnień. Jej celem wzrost słuchalności

W ubiegłym tygodniu odbyło się pierwsze spotkanie w Polskim Radiu nowej prezes rozgłośni Agnieszki Kamińskiej z dyrektorami anten. Podczas niego miała paść deklaracja, że nie będzie już żadnych zwolnień. Celem nowej szefowej ma być wzrost słuchalności wszystkich anten - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:
Nowa prezes Polskiego Radia zapowiada, że nie będzie już zwolnień. Jej celem wzrost słuchalności
Agnieszka Kamińska, fot. Polskie Radio

Rada Mediów Narodowych w ubiegłym tygodniu odwołała dotychczasowego prezesa Polskiego Radia Andrzeja Rogoyskiego (głosami trzech członków związanych z PiS) i powołała na to stanowisko Agnieszkę Kamińską - od grudnia 2019 roku wiceprezes zarządu, a poprzednio dyrektor Jedynki.

Pod koniec ubiegłego tygodnia miało odbyć się spotkanie z dyrektorami poszczególnych anten z nową prezes rozgłośni. Obecny miał być na nim również przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański, który miał zapowiedzieć, że „nie będzie już więcej zwolnień” i że „będzie już tylko lepiej”.

Na co Agnieszka Kamińska miała dodać, że „pod warunkiem, że zobaczy krew, znój, pot i łzy" (to nawiązanie do mowy inauguracyjnej Winstona Churchilla w Izbie Gmin, 13 maja 1940 roku – przyp.red.). Jak mówi jeden z naszych rozmówców, atmosfera podczas spotkania z dyrektorami miała być "grobowa".

Spytaliśmy Polskie Radio o plany nowej prezes i cele, jakie stawia sobie w zarządzaniu publiczną rozgłośnią. W imieniu spółki odpowiedziała nam Monika Kuś: - Stały, sukcesywny wzrost słuchalności wszystkich programów Polskiego Radia - to główny cel, który stawia sobie pani Agnieszka Kamińska jako prezes zarządu Polskiego Radia. Planuje również zwiększenie obecności  i aktywności programów Polskiego Radia w internecie.  Pani prezes podejmuje również działania, które w perspektywie będą służyć budowaniu zaufania i sympatii słuchaczy do publicznego nadawcy - odpowiedziała Kuś portalowi Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/czlonek-krrit-prof-janusz-kawecki-list-dyrektor-mocak-broni-audycji-abp-jedraszewskiego-w-radiu-krakow-wywieranie-presji-na-nadawce,7170766751582337a ##

Zmiany kadrowe w ostatnich tygodniach

Spytaliśmy także Polskie Radio czy nowa prezes planuje w najbliższym czasie zmiany kadrowe. Otrzymaliśmy odpowiedź, że „kwestie kadrowe są wewnętrzną sprawą spółki”. W ostatnim czasie odwołano wicedyrektora Trójki Mariusza Cieślika, który zostaje w firmie jako jej komentator i prowadzący programy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-polska-i-polskie-radio-zarzad-bedzie-liczniejszy-nowelizacja-ustawa-o-radiofonii-i-telewizji,7170771641882753a ##

P.o. dyrektora Jedynki w styczniu został z kolei Marcin Kusy, który zastąpił Agnieszkę Kamińską. Na razie nie wiadomo czy zostanie szefem tej stacji na stałe.

W listopadzie 2019 roku Wiktor Świetlik zrezygnował z funkcji dyrektora Trójki. Pełniącym obowiązki został najpierw Tomasz Kowalczewski, a trzy tygodnie później – na stałe szefem rozgłośni.

W ostatnich tygodniach z Polskiego Radia odszedł również autor "Raportu o stanie świata" w Trójce Dariusz Rosiak. Rozstał się z rozgłośnią, ponieważ spółka nie przedłużyła z nim umowy, obowiązującej do końca stycznia 2020 roku

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kazimierz-grodek-prezes-grupy-rmf-wiceprezes-rmf-fm-bawi-mnie-nadmierna-egzaltacja-mediami,7170764422452865a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-2019-rok-kto-liderem-gdzie-polacy-sluchaja-stacji-radiowych,7170764265777281a ##

Nikola Bochyńska
Autor artykułu:
Nikola Bochyńska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style