SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zawsze słońce!” w promocji wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)

Rozpoczęła się kampania promująca wodę Żywiec Zdrój Smako-Łyk pod hasłem „Zawsze słońce!”. Za akcję i wspierające ją działania reklamowe odpowiadają firmy marketingowe K2, Young & Rubicam Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i Garden of Words.

W ramach promocji pod etykietami 1,5-litrowych butelkach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk umieszczone są kody. Po kupnie wody należy wpisać kod w serwisie zawszeslonce.pl. W ten sposób ma się szanse na odkrycie fragmentu mapy na której znajduje się 5,1 tys. słońc, co odpowiada liczbie możliwych do zdobycia nagród: 30 voucherów wakacje.pl o wartości tysiąc zł każdy, 300 e-kart podarunkowych Decathlon o wartości 100 zł każda oraz 4770 toreb. Za każdy kod użytkownik może 10 razy kliknąć w różne miejsca mapy, żeby znaleźć słońce.

W czasie trwania akcji na profilach marki Żywiec Zdrój na Facebooku, Instagramie i Twitterze będą udzielane podpowiedzi, gdzie konkretnie znajdują się słońca. Podpowiedzi będą miały formę zagadek: anagramów nazw miejscowości, ulic lub punktów charakterystycznych dla lokalizacji, w której znajdują się słońca.

Promocja potrwa do 16 października br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja K2.

Kampania reklamowa wspierająca akcję jest prowadzona w telewizji (największe kanały), radiu (stacje lokalne), internecie (m.in. social media) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Kreacją kampanii zajęła się agencja K2, a produkcją spotu - agencja Young & Rubicam Poland. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja VML Poland, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja Garden of Words.

Dołącz do dyskusji: „Zawsze słońce!” w promocji wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
odpowiedź