Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol

Sieć Q Service Castrol ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, której twarzami zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka - siatkarz i trener drużyny Asseco Resovia Rzeszów. Akcję "Asy serwisowe" przygotowała Czomolungma Kolektyw i Media Concept.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol

Kampania podzielona została na kilka etapów. W pierwszym etapie emitowany będzie klip „Mistrzowskie Otwarcie”. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol.

Akcję zaplanowano do marca 2020 roku. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak i w digitalu (z naciskiem na media społecznościowe).

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator