Zbigniew Boniek i Katarzyna Smutniak z owocami reklamują Polskę na Expo 2015

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi kampanię promującą polski pawilon w ramach wystawy Expo 2015 w Mediolanie. Akcja jest oparta na wizerunku Zbigniewa Bońka i Katarzyny Smutniak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zbigniew Boniek i Katarzyna Smutniak z owocami reklamują Polskę na Expo 2015

Prezes PZPN Zbigniew Boniek, w przeszłości piłkarz włoskich klubów Juventus Turyn i AS Roma, oraz popularna we Włoszech modelka i aktorka Katarzyna Smutniak na plakatach są przedstawieni z najbardziej znanymi polskimi owocami oraz sloganami: „Ja też wyrosłem/wyrosłam w Polsce” i „Zasmakuj w Polsce”.

grafika

Reklamy są widoczne na nośnikach zewnętrznych w Mediolanie. Akcja zaczęła się w czerwcu i potrwa do końca października.

grafika

Kreacją kampanii zajęła się agencja Rememeber.it, a za planowanie i zakup nośników odpowiada dom mediowy MediaGroup. Organizatorem akcji jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej