SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zbigniew Wierzchołowski szefem departamentu sprzedaży regionalnej i SME w Media Impact Polska

Od 1 grudnia 2017 r. Zbigniew Wierzchołowski pokieruje nowo utworzonym departamentem sprzedaży regionalnej i SME, a Arkadiusz Kołodziej obejmie funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej w Media Impact Polska. Z kolei Bartosz Kwarciak zdecydował się odejść z firmy.

Zbigniew Wierzchołowski Article

Od początku grudnia Wierzchołowski, dotychczasowy dyrektor segmentu SME (Średnie i Małe Przedsiębiorstwa), obejmie funkcję dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej i SME, nowego departamentu w strukturach Media Impact Polska. Departament będzie się składał z trzech działów: działu sprzedaży regionalnej, działu sprzedaży SME oraz działu telesprzedaży i obsługi klienta. Zbigniew Wierzchołowski będzie odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż oferty Media Impact Polska dla klientów regionalnych oraz dla małych i średnich przedsiębiorstw.
 
Również z początkiem grudnia, Arkadiusz Kołodziej przejmie odpowiedzialność za dział sprzedaży regionalnej i obejmie funkcję dyrektora działu. Zastąpi na tym stanowisku Bartosza Kwarciaka, który postanowił odejść z Media Impact Polska, pożegna się z firmą pod koniec listopada.

Kołodziej będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołami sprzedaży regionalnej oraz współtworzenie i realizację strategii sprzedaży dla całego segmentu.
 
- Połączenie dwóch działów działających w regionach jest naturalną konsekwencją rozwoju dla tego obszaru. To bardzo ważna część naszej działalności komercyjnej, ciągle rozbudowujemy ofertę zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw jak i dla klientów regionalnych - mówi Mariusz Wąsiński, wiceprezes zarządu Media Impact Polska.
 
Zbigniew Wierzchołowski jest związany z Grupą Onet od sierpnia 2015 roku. Karierę zawodową rozpoczął w 2005 roku w Cyfrowym Polsacie, gdzie zajmował stanowiska: kierownika działu dystrybucji, z-ca dyrektora sprzedaży i z-ca dyrektora marketingu ds. ofert. W latach 2012-2014 był dyrektorem departamentu sprzedaży detalicznej w Polkomtelu, a w latach 2014-2015 był zatrudniony na stanowisku dyrektora sprzedaży detalicznej w Cyfrowym Polsacie, gdzie zajmował się m.in. restrukturyzacją i zarządzaniem siecią sprzedaży.

Arkadiusz Kołodziej jest związany z Media Impact Polska od 2014 roku jako regionalny kierownik sprzedaży odpowiedzialny za województwa: śląskie, opolskie i świętokrzyskie, a z Grupą Onet od 2010 roku na stanowiskach senior key account i regionalny kierownik sprzedaży. W latach 2004-2007 pracował w Telekomunikacji Polskiej (później Orange Polska S.A.) jako opiekun klienta biznesowego VIP. Karierę zawodową rozpoczął w 2001 roku w Eniro Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zbigniew Wierzchołowski szefem departamentu sprzedaży regionalnej i SME w Media Impact Polska

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuku
Mip nic nie potrafi sprzedać tylko nowe departamenty tworzą i przelewaja z pustego w próżne. A dziennikarze na tych patalachow muszą zarobić
11 8
odpowiedź
User
mentor
i tak za chwilę wylecą, ktoś musi zostać ukarany za niedowózkę, bo przecież nie zwolnią Hanny Sz., tomasz Ł, Jolanty D czy też Witolda K.!!!!!!
14 8
odpowiedź
User
Były Oneto-raspowiec
@Kuku Zbyszek to jeden z najbardziej ogarniętych ludzi w całej Grupie. Jak on nie da rady, to nikt sobie nie poradzi.
12 9
odpowiedź
User
do były onet-raspowiec
myk polega na tym, że on i reszta mip z niczym sobie nie radzi. cały pomyśł, by zamiast biura reklamy była osobna spółka, jest poroniony, bo oni patrzą na dobro swojej spółki i swoich pensji, a nie grupy i jej redakcji. i dlatego to z góry skazane na porażkę
10 9
odpowiedź
User
Pogodynka
Dobry ruch.
8 10
odpowiedź