Onet wciąż najzdrowszy z portali. Dwa serwisy z dużymi wzrostami

Wśród serwisów o tematyce zdrowotnej zdecydowanym liderem pozostaje Medonet, należący do wydawcy Onetu. Miesiąc do miesiąca wzrosty o ponad 50 proc. osiągnęły Poradnik Zdrowie i Pacjenci.pl.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Onet wciąż najzdrowszy z portali. Dwa serwisy z dużymi wzrostami

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku 2024 roku Medonet.pl odwiedziło 7,02 mln użytkowników, czyli 23,64 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził w nim przeciętnie 8 minut i 55 sekund.

Medonet wraz z wybuchem epidemii wysforował się na czele witryn o zdrowiu i jak dotąd nie oddał pozycji lidera. Obecnie jego przewaga nad kolejnymi serwisami sięga 3 mln użytkowników.

Znany Lekarz i Medycyna Praktyczna przed ABCzdrowie

Zajmujący drugie miejsce Znany Lekarz jako strona www i aplikacja mobilna przyciągnął 4,18 mln internautów (co dało 14,06 proc. zasięgu), każdego średnio na 4 minuty i 20 sekund, a MP.pl, czyli Medycyna Praktyczna - 4,03 mln użytkowników (13,55 proc. zasięgu), przeciętnie na 2 minuty i 44 sekundy.

Kolejne dwie witryny odwiedziło ponad 3 mln internautów. ABCzdrowie (Grupa Wirtualna Polska) zanotowało 3,29 mln użytkowników, 11,09 proc. zasięgu oraz 7 minut i 20 sekund przeciętnego czasu korzystania, zaś Poradnik Zdrowie (Grupa ZPR Media) -  3,1 mln odwiedzających, 10,44 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 6 sekund przeciętnego czasu.

Na Gdziepolek.pl zajrzało 2,1 mln internautów (7,08 proc. zasięgu), spędzając średnio po 2 minuty i 33 sekundy. Na podobnie długo przyciągały odwiedzających witryny z kolejnych pozycji w rankingu. Pacjenci.pl mieli 1,87 mln użytkowników, 6,3 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 37 sekund przeciętnego czasu korzystania, aplikacja Mój kalendarz miesiączkowy i sekcja o zdrowiu na Interii - po 1,63 mln internautów i 5,5 proc. zasięgu (ta pierwsza - 3 minuty i 10 sekund średniego czasu korzystania, ta druga o dwie sekundy mniej).

Z kolei platforma Flo.Health przyciągnęła 1,47 mln internautów (4,95 proc. zasięgu), każdego średnio na 2 minuty i 29 sekund.

grafika

W porównaniu z wrześniem Medonet.pl stracił 76,1 tys. użytkowników (1,1 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o minutę i 27 sekund (14 proc.), natomiast Znany Lekarz osiągnął wzrost o 10,2 tys. odwiedzających (0,2 proc.) i 51 sekund średniego czasu korzystania (24,4 proc.).

Dużo mocniej w górę poszły wyniki kilku innych serwisów. Poradnik Zdrowie zyskał 1,08 mln użytkowników (53,3 proc.) i 17 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (10,1 proc.), Pacjenci.pl - 657,7 tys. internautów (54,1 proc.) i 37 sekund średniego czasu (30,8 proc.), Gdziepolek.pl - 348,5 tys. użytkowników (19,8 proc.) przy spadku przeciętnego czasu o 11 sekund (6,7 proc.), a MP.pl - 301,8 tys. użytkowników (8,1 proc.) i 17 sekund średniego czasu (11,5 proc.).

Z kolei na ABCzdrowie.pl ubyło 101,9 tys. internautów (3 proc.), zaś przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 21 sekund (4,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu