SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zdrowie w Twoich Rękach" hasłem kampanii Dettol

Ruszyła kampania reklamowa środków do dezynfekcji rąk i powierzchni Dettol (Reckitt Benckiser). Przygotowały ją McCann, OMD, Zenith, Dynamo i Weber Shandwick.

Article

Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” wystartowała 18 stycznia br. i obejmuje działania w telewizji oraz social media.  Akcja pokazuje, że nasze zdrowie zależy również od nas samych. I to właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu.

Spot telewizyjny opowiada historię dziewczynki, która na szkolnym apelu dziękuje swoim rodzicom za to, że troszczą się o nią, dbając o zdrowie jej i całej rodziny. Dzięki ich świadomym działaniom, ona uczy się, co znaczy określenie „zdrowie w swoich rękach” i włącza zasady właściwej higieny do swoich codziennych aktywności.


Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCann, za PR Weber Shandwick, za dobór mediów agencje OMD oraz Zenith, za produkcję - Dynamo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zdrowie w Twoich Rękach" hasłem kampanii Dettol

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl