Żelki Fan&Joy nowością w portfolio Fanexu

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty żelki z płynnym środkiem Fan&Joy. Produkty dostępne są w czterech smakach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żelki Fan&Joy nowością w portfolio Fanexu

Fan&Joy to żelki powstałe z połączenia soków, innych dodatków oraz naturalnego ekstraktu z alg morskich. Mogą być dodatkiem do napojów, słodyczy, skoków, drinków czy dań restauracyjnych.

Cztery smaki Fan&Joy

Produkty dostępne są w czterech smakach: truskawka, limonka, jagoda oraz pomarańcza. Kulki mają średnicę 9mm, 7mm lub 6mm i sprzedawane są w kilogramowych wiaderkach.

Żelki można kupić w sprzedaży hurtowej, jak i w sklepie internetowym marki.

- Oprócz owocowego nadzienia, w Fan&JOY możemy też zastosować np. inne składniki takie jak czekoladę, kawę, miód, warzywa, przyprawy, majonez, musztardę, a także dodatki funkcjonalne typu błonnik czy też kwasy omega-3. Możliwości kompozycyjne są ogromne. Myślę że nasze produkty urozmaicą menu wielu szefom kuchni w całej Polsce - mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w firmie Fanex.

Za projekt opakowań odpowiada StudioDN z Łomianek.

Fanex zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną, która działa na rynku od 1988 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię