SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zenith nadal będzie obsługiwał budżet medialny China Mobile

Dom mediowy Zenith Media zachował medialny budżet operatorakomórkowego China Mobile.

W przetargu na planowanie i zakup mediów, należący do PublicisGroupe i obsługujący operatora od 2002 roku Zenith Media, pokonałdomy mediowe Mindshare (WPP Group), Carat (Aegis) i UniversalMcCann (IPG).

Wartość medialnego budżetu China Mobile, który jest jednym znajwiększych reklamodawców w Chinach, szacuje się na ponad 100milionów dolarów.

"Silny związek między China Mobile i Zenith Media pozwoli nam naskuteczniejszą walkę w nadchodzącej erze 3G" - stwierdził DerekKwok, dyrektor zarządzający chińskiego oddziału domu mediowego.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zenith nadal będzie obsługiwał budżet medialny China Mobile

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl