SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zenith nadal będzie obsługiwał budżet medialny China Mobile

Dom mediowy Zenith Media zachował medialny budżet operatora komórkowego China Mobile.

W przetargu na planowanie i zakup mediów, należący do Publicis Groupe i obsługujący operatora od 2002 roku Zenith Media, pokonał domy mediowe Mindshare (WPP Group), Carat (Aegis) i Universal McCann (IPG).

Wartość medialnego budżetu China Mobile, który jest jednym z największych reklamodawców w Chinach, szacuje się na ponad 100 milionów dolarów.

"Silny związek między China Mobile i Zenith Media pozwoli nam na skuteczniejszą walkę w nadchodzącej erze 3G" - stwierdził Derek Kwok, dyrektor zarządzający chińskiego oddziału domu mediowego.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zenith nadal będzie obsługiwał budżet medialny China Mobile

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl