Zenith wygrał przetarg na trzyletnią obsługę Grupy Lotos

Dom mediowy Zenith (należący do Publicis Media) wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową Grupy Lotos. Zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii spółki w latach 2019-2021.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zenith wygrał przetarg na trzyletnią obsługę Grupy Lotos
fot. materiały prasowe

W trwającym od początku tego roku przetargu mediowym Lotosu brały udział czołowe domy mediowe. Spółka nie podawała ich liczby i nazw. Z naszych ustaleń wynikało, że były to cztery agencje. Wśród nich pracujący dla Lotosu dotychczas dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska)., który przejął budżet tej spółki w 2017 roku od Starcomu (Publicis Media).

- Oferta, którą zaproponował Zenith, została oceniona jako najlepsza zarówno pod względem merytorycznym, jak i cenowym. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie i obsługiwała dotychczas czołowe, światowe i lokalne marki, również te z naszej branży. Ważne dla nas były także rozwiązania marketingu efektywnościowego opartego na zaawansowanej analityce, które będą wspierać realizację strategii marketingowej Lotosu oraz wynikające z niej działania angażujące odbiorców - mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, zastępca dyrektora ds. marketingu w Grupie Lotos.

Jak podaje spółka, dzięki współpracy z Zenith, Lotos  uzyska wsparcie w zakresie optymalizacji i maksymalizacji efektywności kosztowej kampanii, monitorowania kluczowych wskaźników oraz know-how dotyczącego rynku mediów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/panstwowe-spolki-wydaly-w-ub-r-na-reklamy-miliard-zl-ponad-polowa-trafila-do-telewizji,7171107466172033a ##

Przypomnijmy, że obecnie Grupa Lotos jest w trakcie kilku przetargów związanych z jej obsługą marketingową. Szuka m.in. firmy do realizacji krótkich filmów informacyjnych, wybiera agencję PR, jest również w trakcie przetargu reklamowego, w którym wybierze agencję do dwuletniej kompleksowej obsługi strategiczno-reklamowej. Lotos zakończył formalnie współpracę z Robertem Kubicą, który został zawodowym kierowcą teamu Williamsa w Formule 1, sponsorowanego przez PKN Orlen. Z danych Kantar Media wynika, że w 2018 roku Grupa Lotos wydała na reklamy w mediach tradycyjnych (bez internetu) 79,2 mln zł wobec 65,7 mln zł rok wcześniej (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/panstwowe-spolki-najwiecej-na-reklamy-wydaja-w-sieci-prawdy-wprost-i-do-rzeczy-wydatki-w-gazecie-polskiej-zwiekszyly-o-ponad-120-proc,7171106102183553a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej