Zintegrowane Podejście do Public Relations

London School of Public Relations (LSPR) to cykl 15 szkoleń organizowanych przez Związek Firm Public Relations (ZFPR), opartych na programie prestiżowej londyńskiej szkoły PR.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:

Zajęcia, prowadzone przez kadrę zarządzającą największych agencji PR w Polsce, mają charakter warsztatowy. Główny nacisk kładzie się na wiedzę praktyczną oraz analizę studiów przypadku dostosowanych do polskich realiów. Program zajęć obejmuje m.in.: strategię i planowanie, współpracę z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, Internet i nowoczesne technologie, etykę zawodową.

Do grona wykładowców należą:Bogdan Biniszewski – prezes agencji Compress, wiceprezes zarządu ZFPRBarbara Czerniawska – account director ITBC Communication, członek Rady ZFPRAgnieszka Dziedzic – prezes agencji Feedback Hill&KnowltonAdam Łaszyn – prezes Alert Media Communication, wiceprezes zarządu ZFPRMariusz Pleban – partner zarządzający Multi CommunicationsAgata Samcik – account manager agencji CompressRyszard Solski – dyrektor generalny agencji Sigma International, wiceprzewodniczący Rady ZFPRdr Andrzej Stolarczyk – prezes agencji RPR Group, wiceprezes zarządu ZFPREwa Szejner - zastępca dyrektora generalnego Mmd Polska.Rafał Szymczak – dyrektor i partner zarządzający agencji ProfilePaweł Trochimiuk – prezes Partner of Promotion, prezes zarządu ZFPRAnita Zdrojewska – prezes agencji Publink

Zajęcia odbywają się w godzinach popołudniowych w wybrany dzień tygodnia przez trzy miesiące. Kurs kończy się egzaminem pisemnym (w języku polskim) koordynowanym przez Komisję Doradczą w Londynie. Absolwenci otrzymują dyplom, wydany przez London School of Public Relations, który jest znaczącym atutem w zdobyciu pracy w charakterze specjalisty PR.

Najbliższe szkolenie rozpocznie się 9 listopada (grupa czwartkowa). Zakończenie edycji Jesień 2006 nastąpi na przełomie stycznia i lutego. Następne szkolenia ruszą w marcu.

Szkolenie "Zintegrowane Podejście do Public Relations" zostało zatwierdzone przez Krajowy Związek Dziennikarzy Wielkiej Brytanii (NUJ - National Union of Journalists) oraz Stowarzyszenie Konsultantów Public Relations (PRCA - Public Relations Consultants Association). Jest prowadzony w następujących krajach: Czechach, Litwie, Łotwie, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Serbii, Macedonii, Turcji, Tajlandii, Rosji i Stanach Zjednoczonych. 

Szczegółowe informacje na temat LSPR można znaleźć na stronie www.zfpr.pl lub uzyskać w Biurze Związku Firm Public Relations.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA