SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZKDP: Axel Springer rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

Czerwiec 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała wiekszą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskałnajwięcej?

Miesięcznik '''Dziewczyna" (Axel Springer Polska) osiągnął wczerwcu 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 136 719 egz.(wzrost o 13 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) -wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy natemat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ''Popcorn" (Axel SpringerPolska) z wynikiem 123 756 egz. (wzrost o 4 proc.) a na trzecim''"Twist" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 112 827egz.(spadek o 28 proc.).

czerwiec

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
Dziewczyna136719120862
Popcorn123756118615
Twist112827157018
Fun Club102133110419
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8651273570

2008

czerwiecmaj
ZKDPSprzedaż ogólem
Dziewczyna136719111706
Popcorn123756102885
Twist112827139956
Fun Club102133135152
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8651275287

Dołącz do dyskusji: ZKDP: Axel Springer rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl