SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Maj 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł stracił najwięcej?

ZKDP: spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Miesięcznik ''"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w maju 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 139 956 egz. (spadek o 24 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się '"Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 135 152 egz. (wzrost o 10,6 proc.) a na trzecim ''Dziewczyna" (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 111 706 egz.(spadek o 31 proc.).

maj

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 139956 185729
Fun Club 135152 122487
Dziewczyna 111706 162853
Popcorn 102885 115200
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 75287 64915
2008

maj kwiecień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 139956 135578
Fun Club 135152 138105
Dziewczyna 111706 85225
Popcorn 102885 87431
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 75287 74166
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ZKDP: spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl