SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Złomowisko PL” hitem Discovery Channel

Pierwszy trzy odcinki czwartej edycji „Złomowisko PL” oglądało średnio 218 tys. widzów. To najlepiej oglądany polski program w historii Discovery Channel.

Czwarta edycja „Złomowiska PL” na antenie Discovery Channel pokazywana jest w środy o godz. 22.00, począwszy od 8 lutego 2017 roku. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków dokumentalnego cyklu wyniosła 218 tys. osób. Przełożyło się to na 1,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek otwierający najnowszą serię, który zgromadził przed telewizorami 267 tys. oglądających. Przełożyło się to na odpowiednio 2,21 proc. i aż 4,21 proc. udziału.

Cykl kilkukrotnie podnosi udziały Discovery Channel, które w okresie od 8 do 22 lutego br. wyniosły 0,64 proc. w 4+ i 0,86 proc. w 16-49.

Nadawca poinformował nas, że pierwsze trzy odcinki najnowszego sezonu w porównaniu do pierwszych trzech odcinków poprzedniej serii wśród widzów w grupie 16-49 zwiększyły swoją widownię o ponad 50 proc.

Discovery Channel w czasie emisji „Złomowiska PL 4”, czyli w środowym paśmie między godz. 22.00, a 22.59.59 ma 1,75 proc. udziału. Daje to tej stacji bardzo wysokie - trzynaste miejsce - w rynku wszystkich kanałów nadających na polskim rynku telewizyjnym.

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Discovery Channel, z udziałem na poziomie 3,08 proc., zajmuje jeszcze wyższe - ósme miejsce.

Warto dodać, że pierwszy odcinek czwartej edycji w tym ujęciu zajął piąte miejsce, przegrywając tylko z kanałami tzw. „wielkiej czwórki”.

Czwarty sezon „Złomowiska PL” to najchętniej oglądana polska premiera w historii nadawania Discovery Channel w Polsce.

- Dwa lata temu postanowiliśmy wykorzystać nasze międzynarodowe doświadczenie w produkcji programów i dodać do naszej oferty ramówkowej polskie produkcje. Okazało się to strzałem w dziesiątkę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Ziółek, senior channel manager factual w Discovery Networks CEEMEA. - Naszym największym sukcesem, znacznie przekraczającym nasze oczekiwania, jest seria „Złomowisko PL” - dodaje.

„Złomowisko PL” to dokumentalna seria, pokazująca pracę zbieraczy złomu. Producentem cyklu jest Inbornmedia.

Średni udział Discovery Channel w 2016 roku wyniósł 0,55 proc. Dało to temu kanałowi 28. pozycję w rankingu oglądalności wszystkich kanałów telewizyjnych w Polsce.

 

Dołącz do dyskusji: „Złomowisko PL” hitem Discovery Channel

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ddd
program jako rozrywka jest ekstra, niestety mam wrażenie, że w niektórych grupach społecznych, zwłaszcza młodszych może być nieco ogłupiający i promujący niewłaściwe wartości :) Discovery postawiło ostatnio na marketing tego programu i to widać po wynikach ;)
odpowiedź
User
nareszcie
Nareszcie zaczęli usuwać piractwo Złomowiska. Z Youtube pięknie poznikały nielegalne odcinki.
odpowiedź
User
filuś
Widzę, że program znalazł sobie niszę widowni wśród mieszkańców PeGeeRów, zaniedbując dotychczasowych fanów zainteresowanych nowinkami naukowymi. Skoro tym ma zajmować się Discovery, to raczej nie pojawi się ponownie na mojej liście kanałów. Na całe szczęście jest jeszcze prawdziwy program popularno-naukowy... Planete+ bez reklam co 10 minut, z programami przypominających dawne świetne czasy Discovery... Pamiętacie "Poza rok dwutysięczny"? Kiedyś na takie dziadostwo (czyt. paradokument "Złomiarze") zdecycowało się czasopismo "Wiedza i Życie", gdy pojawił się "Focus" (czasopismo o nowinkach naukowych dla gimbów i gospodyń domowych). I zniżyli swe loty, to intelektu muszki owocówki. Stracili czytelnika. Na całe szczęście szybko zorientowali się, że nie tędy droga i powrócili do pierwotnego poziomu. Od ponad roku znów zaczytuję się w "Wiedzy i Życie". A Fokusy, Świat Życia dedykuję obecnemu Discovery. Niestety amerykanie zniszczyli wiele wartościowych programów... MTV, w której nie ma muzyki.... CNN, gdzie pozostała tylko propaganda... Szkoda.
odpowiedź