SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Złote Spinacze 2018: Tytanowy Spinacz po raz drugi dla Big Picture, Jerzy Owsiak Gwiazdą PR

W ramach 16. edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy. Najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz drugi rok z rzędu trafił do agencji Big Picture. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Jerzego Owsiaka, szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Article

W tym roku jury Złotych Spinaczy nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy. Przewodniczącym składu jurorskiego był Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Samsung Polska. Konkurs organizuje Związek Firm Public Relations.

Najwięcej nagród (osiem) przyznano agencji Big Picture. Po raz drugi z rzędu otrzymała również nagrodę Tytanowego Spinacza dla „Najlepszego w konkursie”. Po cztery nagrody przyznano agencjom MSLGROUP i Linkleaders, trzy trafiły do Cohn&Wolfe.

Wyróżnienie dla Gwiazdy PR, czyli osoby szczególnie zasłużonej dla branży, przyznano Jerzemu Owsiakowi.


Kategorie główne

 

PR korporacyjny

ZŁOTO

Koleje Dolnośląskie pierwszym wyborem Dolnoślązaków - Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie

SREBRO

Komunikacja rebrandingu sieci Statoil na Circle K - Grayling Poland, Circle K Polska

BRĄZ

#RABENEXPRESS - Grupa Raben, Agencja kreatywna Good For You

PR produktu

ZŁOTO

Surface AntyLuwr - d*fusion communication , Microsoft Polska

SREBRO

Electric Explorer African Challenge 2018 – Lighthouse, Nissan Sales Central & Eastern Europe

BRĄZ

Homo Smartus    - MSLGROUP, FIBARO

Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa

SREBRO

Prawda kontra sensacja - ochrona wizerunku polskiego drobiu - Partner of Promotion

BRĄZ

Otwarcie po falstarcie - komunikacja kryzysowa FORUM Gdańsk - Agencja ESKADRA, Multi Poland, Inn|tu

Zmiana technologiczna - kampania informacyjna i komunikacja antykryzysowa     - Bank Credit Agricole

Public Affairs i Lobbying

SREBRO

Ogólnopolski program zwalczania grypy - Procontent Communication, Fundacja Nadzieja dla Zdrowia

Kampania "TAK dla otwartych niedziel"     - MSLGROUP, Polska Rada Centrów Handlowych

Walka o 500 tys. Polskich pracowników delegowanych w UE - Esgian Agnieszka Porębska, Inicjatywa Mobilności Pracy

Kampania społeczna

ZŁOTO

Dopal cenę swojej śmierci - Urząd Miasta Mysłowice, Agencja PR Pan Pikto

SREBRO

Odłóż smartfon i żyj - Panato PR, Tramwaje Warszawskie

BRĄZ

Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów - Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie

Komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO

Nutricia Medyczna - komunikacja bez granic - Nutricia Poland

SREBRO

Gramy dla 2020 - program komunikacji nowej wizji Grupy Żywiec - Grupa Żywiec

BRĄZ

Razem Lepsi: poza podziałami w nowych biurach Skanska - PinPoint agencja komunikacji wewnętrznej, Skanska

Event komercyjny

SREBRO

Wedel Up - Zagrajmy inaczej - Walk PR, LOTTE Wedel, Dom Mediowy OMD

Wirtuozi od kuchni - Targi w Krakowie    

BRĄZ

Björk Digital w Starym Browarze - Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Event społeczny

ZŁOTO

Niezniszczalna tęcza - 180heartbeats + JUNG v MATT

SREBRO

Bielsko Biała dla Toma Hanksa - Polskie Linie Lotnicze LOT, Monika Jaskólska, Rafał Sonik, Gemini Park Bielsko-Biała, BB Oldtimer Garage, Carlex Design, Jadęzabiorę.pl, Lotnisko Chopina, Miasto Bielsko Biała, Manuka Communication

26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera

Launch produktu, usługi lub firmy

SREBRO

W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system - Big Picture, Allegro

IKEA po sąsiedzku - Agencja Warszawa    

BRĄZ

Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion) – Linkleaders, Fujitsu Poland

Sustainability&CSR Communications

SREBRO

Dialog Społeczny Grupy Żywiec - rozwijamy społeczności - Grupa Żywiec

BRĄZ

Zrozumieć starość - Promedica24, Fundacja Zaczyn, Procontent Communication, Walk Creative

Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA - Partner of Promotion, NIVEA

PR miejsca, miasta lub regionu

SREBRO

Björk Digital w Starym Browarze - Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

BRĄZ

Katowice postawiły na esport. Wygrały wizerunkowo i finansowo - Mindspot, ESL, Katowice

Social media

ZŁOTO

Witamy w McDonald’s. Poznaj nas i zobacz, jacy jesteśmy. - 24/7 Communication, McDonald’s

SREBRO

Pol’and’Rock Festival 2018 – Zaraz Będzie Czysto - Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera

BRĄZ

Wikingowie przejmują Polskę: TV HISTORY w czasach streamingu - Uszka w Barszczu & Dom Mediowy Czarna Owca, A+E Networks

Business-to-Business PR

ZŁOTO

#ETtalks - Engineering Tomorrow talks     - Danfoss Poland    

BRĄZ

TAKMAN - On Board Think Kong, #bergerchojnacki

W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system - Big Picture, Allegro

Media relations

ZŁOTO

Eurosport 360 - Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018  - United PR, Eurosport

SREBRO

Barbie Shero 2018, jak dotrzeć do milionów? - ConTrust Communication    

W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system - Big Picture, Allegro

Rojst – premiera oryginalnej produkcji Showmax -  Flywheel PR, Showmax    

BRĄZ

Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą – MSLGROUP, Nutricia Medyczna

Employer Branding

ZŁOTO

Witamy w zespole McDonald's – MJCC, McDonald’s Polska

BRĄZ

Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion)    - Linkleaders, Fujitsu Poland

Let's Orange - angażujemy studentów!    - 24/7 Communication    

Content Marketing – Branded Content

ZŁOTO

Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów - Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie

SREBRO

zRozum - grupa Abstra i Uniwersytet SWPS - SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Grupa Abstra

LenovoZone.pl - najlepsza strona technologii – FFW Communication, Lenovo Polska

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja

SREBRO

Hope County FM - głos nadziei w Twoim domu – MSLGROUP, Ubisoft Polska

Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion) – Linkleaders, Fujitsu Poland

Rebtel - telefonia mobilna zbudowana na ambasadorach marki     - Publicon, Rebtel, Agencja Golf

BRĄZ

W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system - Big Picture, Allegro

Finanse

ZŁOTO

Kampania przeprowadzkowa Przystanek mBank – Linkleaders,     mBank

SREBRO

Zmiana technologiczna - kampania informacyjna i komunikacja antykryzysowa - Bank Credit Agricole

BRĄZ

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach – Mastercard, Solski Communications

Uroda, higiena i wellness

SREBRO

Head&Shoulders #GoScalpBrave. Fryzury na Mundial. - Partner of Promotion    

BRĄZ

Historia sukcesu pisanego szminką…Sephora – Sephora, Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Moda i styl życia

BRĄZ

LPP podbija Londyn - salon Reserved na Oxford Street - Lighthouse, LPP

Sektor spożywczy

ZŁOTO

Vegan is the new black    - Big Picture, ProVeg

SREBRO

BurgerLOVE - brawurowy debiut MAX Burgers na polskim rynku - Hill+Knowlton Strategies Poland

Kultura i media

SREBRO

Björk Digital w Starym Browarze - Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

BRĄZ

Premiera serialu Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" - Havas PR Warsaw, nc+

Cartoon Network "Bądź kumplem, nie dokuczaj" - Turner Broadcasting System Poland, dotrelations

Medycyna i zdrowie

ZŁOTO

Szczepienia.info - rzetelnie o szczepieniach - Testa Communications, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny

SREBRO

„Profilaktyka, Człowieku!”, czyli jak skłonić millenialsów do zdrowych nawyków! - Hill+Knowlton Strategies Poland, VML Poland

BRĄZ

Adamed dla Seniora - Walk PR, Adamed

Sport

ZŁOTO

Eurosport 360 - Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018 - United PR, Eurosport    

Turystyka i rekreacja

BRĄZ

Zdobądź pracę marzeń z EF Polska - Remarkable Ones, Social Leaders, Education First Polska

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

ZŁOTO

Forum Gdańsk: od betonowego kloca do nowego centrum miasta - Inn|tu, Multi Poland, Grupa Eskadra

SREBRO

Ikea po sąsiedzku - Agencja Warszawa    

Świąteczna kampania społeczna Światłoczuli - Agencja Warszawa, ROmedia Agencja Public Relations

Przemysł i infrastruktura

BRĄZ

Program reorganizacji RAFAKO S.A. - Attention Marketing

Motoryzacja i transport

ZŁOTO

Electric Explorer African Challenge 2018 – Lighthouse, Nissan Sales Central & Eastern Europe

SREBRO

BMW Tech Club - serce motoryzacji to technologie - Mindspot, BMW Group Polska

BRĄZ

gra o [psieżycie] - Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska

NGO i sektor publiczny

ZŁOTO

Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów - Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie

SREBRO

Dopal cenę swojej śmierci - Urząd Miasta Mysłowice, Agencja PR Pan Pikto

BRĄZ

26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera    

Kategorie specjalne

Kreatywność

ZŁOTO
Surface AntyLuwr - d*fusion Communication, Microsoft Polska

Efektywność

ZŁOTO

Sprawdź Promile - BOSCATA Jacek Stachera, Kompania Piwowarska, Złoty Melon

Research&Insight

ZŁOTO

Witamy w zespole McDonald's – MJCC, McDonald’s Polska

Nagroda Publiczności: 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2018: Tytanowy Spinacz po raz drugi dla Big Picture, Jerzy Owsiak Gwiazdą PR

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no mercy
Kolejna edycja konkursu utwierdza mnie w przekonaniu, że ZFPR niczego nie wnosi do środowiska. Twór, którego istnienia nikt nie widzi.
Kategorii jest tyle, że niedługo w każdym polskim domu będzie stał spinacz. Ich mnogość jest zrozumiała, wszak każdy członek Związku liczy na nagrodę. Problem w tym, że gros projektów nie zasłużyła, by się o nich mówiło, a tym bardziej nagradzało. Z roku na rok widać jak konkurs traci na swoim prestiżu.
14 8
odpowiedź
User
Weronika
Gratulacje dla zwycięzców, ode mnie wyróżnienie dla serialu Kruk, szepty słychać po zmroku" oraz dla LPP za udaną ekspansję zagraniczną.
9 10
odpowiedź
User
inhouse
to juz zenada 100000000 kategorii zeby kazdemu dac nagrode... a tak naprawde chodzi o kase za zgloszenia ktora utrzymuje zwiazek przez caly rok. Sorry a nie o to chodzi w konkursach.
12 8
odpowiedź