Złote Spinacze 2022: najwięcej nominacji dla MSL, Komunikacji Plus i Linkleaders

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Złote Spinacze 2022: najwięcej nominacji dla MSL, Komunikacji Plus i Linkleaders

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grzegorz-szczepanski-przewodniczacy-jury-zlote-spinacze ##

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Gala Złotych Spinaczy w grudniu

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 2 grudnia 2022 r. Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2022-z-rekordowa-liczba-445-zgloszen ##

Oto pełna list nominowanych projektów:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42

Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse    

Transformacja dekady: Tesco zmienia się w Netto / Lighthouse, Netto Polska    

PR produktu

„Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl    

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

SCOPE driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

Issue management i komunikacja kryzysowa

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

OZE ma prawa! / Pan Pikto

„Dziady” / A.D.2021- niezależność / Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Advocacy i Public Affairs

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

Koalicja „Dbamy o wodę”, Kampania: Liczy się każda kropla / Fleishman Hillard, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój (Danone)    

Jutro w Polsce / MullenLowe Warsaw, Agora, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza

Kampania społeczna

„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan    

Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS    

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska    

PR pro bono

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Wielkie badanie dziecięcych szpitali / MSL Group, Fundacja K.I.D.S., Reckitt (Nurofen), Pozytywna Dyscyplina

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

NA LUZIE O BHP / MOSQI.TO

Evergreen Festival czyli jak odzyskać serca pracowników / Grupa Żywiec

Feel the Pepco Values, czyli nowa odsłona wartości! / MJCC, Pepco Poland    

Event komercyjny

Piłka znów w grze! 39 tysięcy dzieci wróciło na boiska / Grupa Komunikacja Plus, Polski Związek Piłki Nożnej, Maspex

OLX Praca Know How 2022 / Live Age, OLX    

MAYBELLINE NEW YORK STORIES / L'Oréal Polska, PWR.GG, Creative PRO, Warner Music Poland, Platinium Cast Agencja PR    

Event społeczny

10 lat Pikniku Niepodległościowego w Łodzi / 3PR Consulting, Manufaktura Łódź

Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

Launch produktu, usługi lub firmy

Jasnum – Menopauza to nie pauza / 38 Content Communication, USP Zdrowie    

Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

Launch platformy Disney+ w Polsce / The Walt Disney Company Polska    

Sustainability i CSR Communications

Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik

Program zatrudnienia osób neuroróżnorodnych w P&G / MSL Group, Procter & Gamble, asperIT

Komunikacja projektu „Daj swoim butom drugie życie” / Grupa CCC    

PR miejsca, miasta lub regionu

Znikający Mural / IMMOFINANZ

STS mecenasem muralu Kazimierza Górskiego / STS

wilcza for/rest / TOUCH.PR , wilcza for/rest

Social media

Żeńska końcówka okiem 18000 Polek i 20 influencerek / Linkleaders, Pracuj.pl

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Business-to-Business PR

Razem dla innych razem dla siebie. Unicef dla biznesu / 38 Content Communication, Unicef Polska

Lepszy Szef: Dell Technologies x Intel x monday comms / monday comms, Dell Technologies, Intel

Noc dla Klimatu / Danfoss Poland, MAKE Event

PR finansowy i relacje inwestorskie

STS – największy bukmacher w Polsce debiutuje na GPW / STS Holding

Media relations

Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl

EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk    

SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE    

Employer Branding

Zgadzam się / Nie zgadzam się / MOSQI.TO

MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości / Linkleaders, mBank

Impact Stories / Deloitte Poland

Content marketing – branded content

Lenovo i szachy: arc. Jan-Krzysztof Duda ambasadorem Lenovo / Deep Sense, Lenovo Polska

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

Łączy nas napięcie – portal naładowany wiedzą / Euvic Digital, TIM

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

Custom Publishing

Kurier Specjalny OLX / OLX, dotrelations

ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine / GoldenSubmarine

ERC Inspiration Book / Planet Partners

Wsparcie Ukrainy

Butik Pełen Dobra / Port Łódź

SAFER Ukraine / 24/7Communication, St. Jude, Finn Partners

Biedronka – wspólnie dla Ukrainy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

InPost, Rafał Brzoska i Omenaa Mensah z pomocą Ukrainie / Big Picture, InPost, Omenaa Foundation, Fundacja Rafała Brzoski    

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT Games, WebTalk, UCK Agency

Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication, Samsung Polska

Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

Finanse

Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words, Publicis Poland

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska

Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

Uroda, higiena i wellness

„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank

1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland    

Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL Group, Procter & Gamble

Moda i styl życia

Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com

Dbaj o ubranie - w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Sektor spożywczy

Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald's Polska, DDB, OMD, Isobar Polska

Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu by Anna Lewandowska

Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communication     

Kultura i media

MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel

Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska    

Premiera serialu Netflix „Królowa” w KinoGramie w Warszawie / MSL Group, Netflix, agencja Plej

Medycyna i zdrowie

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

@JestemOpiekunem / MSL Group, Nutricia

Sport, turystyka i rekreacja

Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA

Roman Biliński – droga do F1 / MSL Group, Roman Biliński

Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus, Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival

Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42

Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik

Znikający Mural / IMMOFINANZ

Przemysł i infrastruktura

Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse

„M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC

Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive Polska

Motoryzacja i transport

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” - Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO

SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

NGO i sektor publiczny

Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS    

Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Kategorie specjalne:

Kreatywność

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Pierwsza Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska   

Efektywność

Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Research&Insight

Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain

#efekt1butelki / 38 Content Communication, Kompania Piwowarska

Przywódczynie 3.0: Wojowniczki, Królowe i Siłaczki / Clue PR    

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu