SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

108 projektów z nominacjami do Złotych Spinaczy. Najwięcej dla 24/7 i MSL

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu i zawalczą o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po osiem.

W pierwszym etapie konkursu Złote Spinacze jurorki oraz jurorzy dokonywali indywidualnych i tajnych ocen wszystkich zgłoszeń. W wyniku ich głosowań wyłonione zostały najlepsze projekty, które otrzymały nominacje i zostały zakwalifikowane do etapu drugiego konkursu, w którym podczas obrad zdecydują, kto zdobędzie nagrody.

W kategoriach głównych i sektorowych jurorki oraz jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Związek Firm PR, organizator konkursu, przeprowadzi ranking nagrodzonych podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Nad poprawnością przebiegu głosowań Jury czuwa zespół ekspertów z firmy Deloitte Polska – partnera merytorycznego konkursu.

– Konkurs Złote Spinacze to wyjątkowa inicjatywa, ponieważ zgłaszane do niej projekty co roku odzwierciedlają ważne trendy i zjawiska społeczne. Z perspektywy obecnych czasów szczególnie istotne obszary public relations to według mnie brand purpose i komunikacja kryzysowa. Ich wspólnym mianownikiem jest odpowiedzialne podejście marek do wpływu, jaki wywierają na otoczenie, zarówno w kontekście społecznym, jak i środowiskowym. Podejście to jest zgodne z naszą misją jako partnera merytorycznego konkursu, polegającą na kreowaniu pozytywnych zmian w ramach idei „Making an Impact That Matters” – podkreśla przedstawiciel partnera merytorycznego Mariusz Ustyjańczuk (Partner, Lider Risk Advisory Deloitte w Europie Środkowej).

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 8 grudnia 2023 r.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu. 

Pełna lista nominowanych projektów Złote Spinacze 2023

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

• 99% na tak. STRABAG Real Estate idzie w transformację miast / Linkleaders, STRABAG Real Estate

• DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

• Westinghouse atom dla Polski / Hill+Knowlton Strategies, Westinghouse Electric Company

2. PR produktu

• Dobry Skład / 24/7Communication, Goodvalley, Molecular Creative, Mediahub

• Kerfuś - fenomen virala, który stał się legendą / Carrefour Polska, Publicis Consultants

• Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

3. Issue management i komunikacja kryzysowa

• Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem / Procontent Communication

• Kryzys? Uratowaliśmy święta! / K+Group, Multidekor

• Kerfuś - fenomen virala, który stał się legendą / Carrefour Polska, Publicis Consultants

• Fest Issue / Pan Pikto, Going.

4. Advocacy i Public Affairs

• Zatrzymać oligopol na rynku kontenerów morskich / MSL, Polska Izba Spedycji i Logistyki

• Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent / Procontent Communication

• Kampania społeczna #odwoluje #nieblokuje / Centrum Medyczne CMP  

5. Kampania społeczna

• Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

• My, Rodzice dzieci trans / 24/7Communication , Stowarzyszenie My, rodzice, Molecular Creative, Storytel

• KAMPANIA „NORMALNE, ŻE ICH DOTYKAM” / AVON Cosmetics Polska, Great Minds, Fundacja Rak'n'Roll

6. PR pro bono

• My, Rodzice dzieci trans / 24/7Communication, Stowarzyszenie My, rodzice, Molecular Creative, Storytel

• Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

• #RakChadzaWspak–czyli 13 tys. Dolnoślązaków idzie na badania / K+Group, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu, Fundacja Onkologika

7. Employee experience i komunikacja wewnętrzna

• Teoria Kwasów i Zasad. O dobrej chemii z klientami / Linkleaders, mLeasing

• FM Logistic – Różnimy się, ale wszyscy jesteśmy Zawodowcami! / FM Logistic, MJCC

• BGK TV / Bank Gospodarstwa Krajowego, Live Age

8. Event komercyjny

• 25. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie / Targi w Krakowie  

• Finał Predator Games 2023 / ACER POLSKA, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

• Zhakowany koncert w Roblox / Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong

9. Event społeczny

• Kongres Inclu(vi)sion / Fundacja Aktywizacja, Laska Nebeska, Apollo 360

• Wielka Wyprawa Maluchów 2023 do Monte Carlo dla dzieci / FUNDACJA STARS4STARS, Automobilklub Krakowski, 126Evolution, Nice1 Agency

• „Danie Wspólnych Chwil” / Fundacja Biedronki, Great Minds

10. Launch produktu, usługi lub firmy

• Launch programu lojalnościowego Kaufland Card / 38 Content Communication, Kaufland Polska

• „5G na każdą kieszeń” – premiera pierwszego T Phone’a 5G / 24/7Communication, T-Mobile Polska

• Czy PR marki może być za darmo? Launch LUSH w Polsce / Labcon

• Wirtualna postać Żabu - nowa funkcjonalność aplikacji Żappka / Grupa Żabka, AM Art-Media Agencja PR

11. ESG, Sustainability i CSR Communications

• Wracamy do korzeni / ŻYWIEC ZDRÓJ, Tailor Made PR

• Planeta Ma Znaczenie – recycling smartfonów z T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

• Tech kontra eko? Pierwszy polski raport o ekologii cyfrowej / Linkleaders, the:protocol

• Jutro zależy od nas / 24/7Communication, DDB, Isobar

12. PR miejsca, miasta lub regionu

• Inwestycja River Point na odczarowanej Kępie Mieszczańskiej / 38 Content Communication, Archicom

• W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem. Kampania społeczna / White Bits

• DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

13. Social media

• Betclic: Foodball / 180heartbeats + Jung v Matt, K+Group

• #zwitkacujsię! – Muzeum w rozszerzonej rzeczywistości / Muzeum Narodowe w Warszawie, Lens That

• Wystarczy słowo, by zacząć zmianę / Point of View, BNP Paribas Bank Polska

14. Business-to-Business PR

• Smart City od Orange / Icon Strategies, Orange Polska

• Polska firma mierzy Hollywood / PlumResearch, Profeina

• Woda i marketing w nowym opakowaniu / Grayling Poland, Tetra Pak

15. PR finansowy i relacje inwestorskie

• Inwestycje alternatywne oczami Polaków / dfusion communication

• Ja w przyszłości. Powered by AI & ING / Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong

• Ćwierć miliarda na walkę z rakiem w środku rynkowego sztormu / Blume Advisory, Ryvu Therapeutics

16. Media relations

• 9 tygodni zmiany, 9 mln odbiorców. Nowe urlopy dla ojców / Linkleaders, Pracuj.pl

• Prowadź się zdrowo / MSL, Sanofi, Publicis Worldwide Poland, PHD Media Direction Poland

• 4000 ton odpowiedzialności. Historia transportu maszyny TBM / DB SCHENKER, Mostostal Warszawa, OneMulti

• Polska firma mierzy Hollywood / PlumResearch, Profeina

17. Employer Branding

• Fabryka MOD21 w kryminale Roberta Małeckiego / ERBUD, Wydawnictwo Literackie

• ZIELONA TESLA ZA ZIELONY KOD :) / ING Bank Śląski

• Kampania employer brandingowa Biedronka to MY. Codziennie / Biedronka (Jeronimo Martins Polska)

18. Content marketing – branded content

• Kampania edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words Group, Publicis Worldwide Polska

• Bravo x Netflix / MSL

• Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym / mBank, Voice House, Molecular Worldwide

19. Custom Publishing

• Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk Polska, AHAVA PR, Agencja Whites

• Jak pracować, by nie żałować? / portal pracy RocketJobs.pl

• Bravo x Netflix / MSL

20. Walka z dezinformacją

• Kampania edukacyjna #OznaczamReklamy / Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

• Edukacja o telekomunikacji pod naporem dezinformacji / Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

• Docieraj do źródła prawdy / Stowarzyszenie Demagog, 38 Content Communication

Kategorie sektorowe:

21. Technologia, IT, telekomunikacja

• Wyższy poziom chmury / Live Age, Microsoft, dfusion communication

• Tech kontra eko? Pierwszy polski raport o ekologii cyfrowej / Linkleaders, the:protocol

• Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

22. Finanse

• Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard / Mastercard, Solski Communications, McCANN Poland, SpacecampX

• ZIELONA TESLA ZA ZIELONY KOD :) / ING Bank Śląski

• Ja w przyszłości. Powered by AI & ING / Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong

• Zhakowany koncert w Roblox / Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong

23. Uroda, higiena i wellness

• Piękno Bycia Sobą / Havas PR Warsaw, AVON Cosmetics

24. Moda i styl życia

• Nic o nas bez nas, czyli LPP o dekadzie zmian w Bangladeszu / Lighthouse

• Ślady pamięci. Ubrań życie po życiu / Come Creations Group, Wtórpol

25. Sektor spożywczy

• Dobry Skład / 24/7Communication, Goodvalley, Molecular Creative, Mediahub

• Kerfuś - fenomen virala, który stał się legendą / Carrefour Polska, Publicis Consultants

• Veganuary – noworoczne postanowienia z Wegetrenerem / K+Group, Pyszne.pl

26. Kultura i media

• KAŻDE POKOLENIE MA SWOJĄ EMIGRACJĘ - KAMPANIA EMIGRACJIXD / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska

• Bravo x Netflix / MSL

• DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

27. Medycyna i zdrowie

• Prowadź się zdrowo / MSL, Sanofi, Publicis Worldwide Poland, PHD Media Direction Poland

• #RakChadzaWspak–czyli 13 tys. Dolnoślązaków idzie na badania / K+Group, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu, Fundacja Onkologika

• Kampania społeczna #odwoluje #nieblokuje / Centrum Medyczne CMP  

28. Sport, turystyka i rekreacja

• SUPERBET RAPID & BLITZ WARSAW 2022 / Clue PR, Superbet zakłady bukmacherskie

• XXIII edycja Pucharu Tymbarku – turnieju równych szans / K+Group, Polski Związek Piłki Nożnej, Grupa Maspex

• Matura z WF / Przestrzeń  

29. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

• Fabryka MOD21 w kryminale Roberta Małeckiego / ERBUD, Wydawnictwo Literackie

• 99% na tak. STRABAG Real Estate idzie w transformację miast / Linkleaders, STRABAG Real Estate

• VIBE – your space, your mood / Ghelamco Poland

30. Przemysł i infrastruktura

• #rePETujemy - butelka PET na rzecz środowiska / Catchers, ALPLA

• Woda i marketing w nowym opakowaniu / Grayling Poland, Tetra Pak

• Westinghouse atom dla Polski / Hill+Knowlton Strategies, Westinghouse Electric Company

31. Motoryzacja i transport

• Zatrzymać oligopol na rynku kontenerów morskich / MSL, Polska Izba Spedycji i Logistyki

• Jazda bez czytanki / Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska

• 4000 ton odpowiedzialności. Historia transportu maszyny TBM / DB SCHENKER, Mostostal Warszawa, OneMulti

32. NGO i sektor publiczny

• Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

• To małe życie zaraz się skończy / Linkleaders, Fundacja Gajusz, Soho Creative

• Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę / WALK PR, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Heart&Brain, Lettly, PHD Media Direction Poland

Kategorie specjalne:

33. Kreatywność

• Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

• KAMPANIA „NORMALNE, ŻE ICH DOTYKAM” / AVON Cosmetics Polska, Great Minds, Fundacja Rak'n'Roll

• Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym / mBank, Voice House, Molecular Worldwide

34. Efektywność

• My, Rodzice dzieci trans / 24/7Communication, Stowarzyszenie My, rodzice, Molecular Creative, Storytel

• #RakChadzaWspak–czyli 13 tys. Dolnoślązaków idzie na badania / K+Group, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu, Fundacja Onkologika

• Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

• Westinghouse atom dla Polski / Hill+Knowlton Strategies, Westinghouse Electric Company

35. Research&Insight

• ThinkCo x Otodom – Szczęśliwy dom. Miasto, dzielnica, okolica / ThinkCo, Otodom

• Wystarczy słowo, by zacząć zmianę / Point of View, BNP Paribas Bank Polska

• DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

Dołącz do dyskusji: 108 projektów z nominacjami do Złotych Spinaczy. Najwięcej dla 24/7 i MSL

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Z branży
Organizatorzy i agencje poszli na akord! Kiedyś marzyłem o Złotym Spinaczu, teraz wolę skupić się na robocie do wykonania.
8 0
odpowiedź