SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Złoto Bałtyku” nową lokalną produkcją History. Emisja w wiosennej ramówce

Firma A+E Networks wraz z ATM Grupą właśnie realizują nową lokalną produkcję „Złoto Bałtyku”, która pokaże losy osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Premiera cyklu na antenie History zaplanowana została na wiosnę tego roku.

Article

Widzowie w pięcioodcinkowej serii poznają kulisy pracy osób, którymi kieruje gorączka bursztynu. Dowiedzą się, jak wygląda długa droga, którą musi przebyć bursztyn - od połowu, przez obróbkę, na sprzedaży w formie wyrobu jubilerskiego bądź rzeźby kończąc. Poznają również metody wykorzystywane do wydobycia jantaru na bałtyckim wybrzeżu, jak i kulisy branży bursztynniczej w Polsce.

Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach.

Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiada ATM Grupa. Reżyserem programu jest Sambor Wilk.

Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupy - Krzysztof Jakubowski.

Premiera nowej serii na antenie History odbędzie się w wiosennej ramówce 2019 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2018 roku udział History wyniósł 0,24 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Złoto Bałtyku” nową lokalną produkcją History. Emisja w wiosennej ramówce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ringo
stary już artykuł, ale aktualizacji nie było, więc jakby się ktoś pytał: super program, polecam bardzo :D
0 0
odpowiedź