Zmarł Paweł Szpecht, nasz redakcyjny kolega

W sobotę 10 września zmarł Paweł Szpecht, dziennikarz naszej redakcji. Miał 57 lat.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Paweł Szpecht z Wirtualnemedia.pl współpracował od sierpnia 2014 roku, z kilkumiesięczna przerwą w roku ubiegłym. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe gromadził w redakcjach "Komputer Świat" , "Tygodnik Miliarder/Fortuna", "Tygodnik Poznaniak". Pracę w dziennikarstwie zaczynał w tygodniku "Wprost" w 1985 roku.

Paweł Szpecht specjalizował się w naszej redakcji w tematyce nowych technologii, globalnych koncernach internetowych, rynku telekomunikacji i streamingu. Lubił też pisać teksty popularnonaukowe.  

Paweł urodził się 9 marca 1965 roku w Zielonej Górze. Ukończył historię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Pawła zapamiętamy jako serdecznego, ciepłego i dowcipnego kolegę, kompetentnego dziennikarza z ogromną wiedzą o technologii, telekomunikacji i rynku VoD. Imponował nam również swoją wiedzą o historii, militariach i wojskowości.

Redakcja Wirtualnemedia.pl składa Rodzinie Pawła najszczersze kondolencje.

Pawle, będzie nam Ciebie brakowało.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat